|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej,
är det någon andra än mig som har gjort en bröstförstoring med PIP inläggen? Idag kom nyheten om att 30.000 kvinnor i Frankrike får operera bort sina inlägg pga cancerrisken. Jag fick för några veckor sedan knölar i både vä och hö armhåla och efter ultraljudet så tror man att inläggen har läckt. Då blir man ganska orolig när det troligen är cancerframkallande silikon man har i kroppen. Förhoppningsvis är klinikerna villiga att åtgärda detta utan kostnad för oss som drabbats. |
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Junior Member
Reg.datum: Dec 2011
|
Citat:
jag har pip inläggen sen april 2008, kan säga att jag är väldigt orolig över detta, det blev jag redan när dom gick ut med dom första skriverierna, jag ringde till min klinik idag och ska upp på en kontroll och prata, dock bara med en skuksköterska, hade gärna viljat träffa läkaren som utförde op, men man börjar så härsa hon, det som jag egentligen blir mest orolig av är att hon sa ti telefon idag att dom inte köpt in dom inplantaten som kan vara farliga, medans man hittar en inteljuv på en sida på nätet, då en annan säger att 700st har dom inplantaten på den kliniken, givetvis på den jag går på jo jag är orolig
|
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| ska ta ut implantaten helt, långt inlägg här | J_D | Bröstförstoring | 0 | 2011-12-20 16:28 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:41.

jo jag är orolig
Linjär visning