Att utlämna sitt barn på plastikoperationsforu m.se är oetiskt. Så ska ingen mamma bete sig! Marin a/moderator (Ann a Lind a Brånel l ) skriver 2011, mars29-23:01
"Jag har en liten smått mullig dotter som hela tiden känner sig tjock och ofta ful, och jag försöker allt jag kan att ge henne en rimlig kravnivå på sig själv, att inte sätta = mellan snygg och bra, och varje gång hon säger att nån är snygg så frågar jag, Jaha, men är han/hon snäll/trevlig då? Hon vet inte att jag är opererad och jag gör vad jag kan för att dölja det för henne än så länge, för jag vill inte ge henne fler anledningar att ifrågasätta sitt utseende... Men det lär ju komma fram."
Lind a Brånel l DU matar din dotter Mede a det är DITT ansvar
Lind a Brånel l (Marin a mod på plastikoperationsforu m.se) det är väl ändå DU som ger maten till din dotter Ann a Mede a. Och så kallar du Mede a för "smått mullig som hela tiden känner sig tjock och ful." Vad är det för mamma som skriver så Lind a! Skärp dig! Det är DU Lind a som har satt din dotter Mede a i den situationen.

Och Lind a (Marin a) har en upprörande dubbelmoral. Du berättar inte om dina egna skönhetsoperationer och de är många för Mede a samtidigt som du inte vill ge henne "så att hon (Mede a) inte får fler anledningar att ifrågasätta sitt utseende." Och, ja din dubbelmoral lär komma fram för Mede a.