|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej!
Jag ska snart boka tid för en konsultation och sen förstora brösten. Jag är inte orolig alls för att bli missnöjd eller så eftersom jag är helt säker på mitt val Är inte heller orolig inför smärtan man har efteråt. Det som oroar mig är narkosen/nersövningen. Kan någon som gjort en bröstförstoring förklara hur det går till? Om jag förstått rätt får man även slangar i armen? Hur sätts dom in och på hur många ställen? Jag är väldigt rädd för sprutor och nålar, kanyler. Tydligen en annorlunda fråga då jag inte hittat svar någonstans.. Hoppas någon kan hjälpa mig! |
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
det är nog efter du somnat dom stoppar ner en grej i halsen som andas åt dig. jag har bara vaknat upp med den 1 gång å de är inte nå skönt. men annars tar dom bort den innan du körs till uppvaket. du kan ha lite ont i halsen efter den..som att du skrikit massor har inget ont att säga om narkos jag tycker de e helskönt!Lycka till! |
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| orolig | he23 | Allmänt om håravfall | 0 | 2011-11-17 14:14 |
| Orolig | Oregistrerad användare | Bröstförstoring | 0 | 2010-05-19 22:07 |
| Inför min konsultation | conpros | Näsplastik | 0 | 2010-04-10 09:29 |
| Vad händer på bedömningen inför ev. operation? | Oregistrerad användare | Bröstförminskning | 1 | 2009-03-02 19:11 |
| narkos? | Oregistrerad användare | Bröstförstoring | 2 | 2007-07-23 22:26 |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:52.

Är inte heller orolig inför smärtan man har efteråt. Det som oroar mig är narkosen/nersövningen. Kan någon som gjort en bröstförstoring förklara hur det går till? Om jag förstått rätt får man även slangar i armen? Hur sätts dom in och på hur många ställen? Jag är väldigt rädd för sprutor och nålar, kanyler. 

Linjär visning