|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Hejsan!
Jag har funderat länge nu på en bröstförstoring. Är ute efter en naturlig "look" till den mån det går och vill ha en plastikkirurg som verkligen lyssnar och förstår, så att det i slutändan inte blir fel. Jag har tittat lite på klinik i Luleå, men även teamplastik i Umeå, som dessutom är kontrollerad (enligt den här sidan) Någon som gjort och kan berätta? Samt rekommendera? Och är det någon som vet nåt om läkarhuset i norr? mvh |
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Gäst
|
Jag skulle aldrig rekomendera läkarhuset norr. De gav mig ett mycket dåligt intryck, kirurgen ifråga hade mycket dålig koll på saker o ting.
Team plastic (polarkliniken) har jag bara hört dåligt om tyvärr. Har inte varit där dock. I luleå på hermelinen däremot är Anders Liss kirurg. Jag vågar påstå att han är nog sveriges skickligaste kirurg som är väligt liberal och öppen för det mesta. Han lyssnar bra, tar ens egna önskemål på stösta allvar och är en trevlig och skojig man. Ta en konsultation på hermelinen, du kommer inte ångra dig. |
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Gäst
|
Jag har gjort min bröstföstoring i umeå. fd teamplastic numera polarkliniken, jag är mycke nöjd och tycker att jag blivit bemött bra o fått bra information o uppföljning efteråt. kan rekomendera den. ett plus är att den har en nära anslutning till kliniken för anhöriga om någon vill följa med. Ett annat plus är att när jag haft några funderingar efter op så har jag mailat min doktor o fått svar fort. det var 2 månader sen jag gjorde op.
vuxen kvinna |
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
Vad har du för implantat och vilken storlek tog du? |
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:55.

Linjär visning