|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Jan 2009
|
Jag har aldrig haft ett sånt pirr i min mage förut.
Nu är det gjort, tiden är bokad. Onsdag 28/1 beger jag mig till sthlm, proforma clinic. Det är tre veckor kvar idag.. Hjälp mig! Någon som opat brösten på proforma? Är ni ni nöjda? Vilken läkare hade ni? hur mycket la ni in? Hur länge har man ont? Hur länge måste man vara sjukskriven? Får man penicillin på kliniken? Är det bättre att hämta ut alla mediciner i förväg? Får man en bh på kliniken eller ska man köpa med en sån i förväg? Hur lång tid tar ingreppet? Vad för slags bh är det man behöver? Hur lång tid innan behöver jag sluta röka? Jag är så sjukt nervös. Tacksam för alla svar jag kan få Mathilda
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Gäst
|
Någon som opat brösten på proforma?
Jag har aldrig hört talas om kliniken tyvärr? Bor själv i sthlm och har opat mig på plastikkirurggruppen. Blev inte nöjd med denna operation och ska göra en omoperation på akademikliniken. Jag valde plastikkiruggruppen för att dom var något billigare än andra kliniker. Det ångrar jag! I fortsättningen går jag inte på priset. Är ni ni nöjda? Vilken läkare hade ni? Gabriella Sellman hur mycket la ni in? 325cc Hur länge har man ont? Jag hade riktigt ont i kanske 3 dagar, sen var det bättre. I ungefär två veckor var det ömt. Hur länge måste man vara sjukskriven? 1-2 veckor Får man penicillin på kliniken? På en bra klinik får du antibiotika Är det bättre att hämta ut alla mediciner i förväg? Ja! Får man en bh på kliniken eller ska man köpa med en sån i förväg? Olika, beroende på vilken klinik man väljer (kan tipsa om Lindex annars, bra bhar i märket swedmark) Hur lång tid tar ingreppet? 1 timme ungefär, men du sover ju och märker inte det Vad för slags bh är det man behöver? Gärna knäppning framtill, inga byglar Hur lång tid innan behöver jag sluta röka? Gör det redan nu! |
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
Mvh Charlotta |
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:57.

Mathilda

Linjär visning