Gammal 2009-01-16, 11:49   #1 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Question kosmetisk kirurgi

hej!
jag undrar om det är någon som har gjort någon operation på Kosmetisk Kirurgi AB ? är dom bra? skulle vara tacksam för svar, funderar på att göra min bröstförstoring där.

Svara med citat
Gammal 2009-01-18, 14:34   #2 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Smile är också intresserad

Puffar lite här
Har nämligen också tänkt göra mina bröst där.
Pengarna finns , men jag vill loosa lite i vikt innan. ;P

Svara med citat
Gammal 2009-01-19, 08:59   #3 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
hej!
jag undrar om det är någon som har gjort någon operation på Kosmetisk Kirurgi AB ? är dom bra? skulle vara tacksam för svar, funderar på att göra min bröstförstoring där.
Jag opade mig nyligen där, 6 dagar sen. De var bra. Kanske att jag kände mig lite bortglömd då operationen blev flera timmar försenad utan att någon kom och sa till mig. Annars var de flesta jättegulliga där. Man får eget rum med tv o dvd. Sen får man gå ut i köket o äta om man vill eller ta in mat i rummet. Jag la in 320 cohesiva framför muskeln. Känner mig fortfarande omtumlad och ibland lite orolig för allt möjligt men det känns i det stora hela bra. Lycka till!

Svara med citat
Gammal 2009-01-29, 19:01   #4 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
Jag opade mig nyligen där, 6 dagar sen. De var bra. Kanske att jag kände mig lite bortglömd då operationen blev flera timmar försenad utan att någon kom och sa till mig. Annars var de flesta jättegulliga där. Man får eget rum med tv o dvd. Sen får man gå ut i köket o äta om man vill eller ta in mat i rummet. Jag la in 320 cohesiva framför muskeln. Känner mig fortfarande omtumlad och ibland lite orolig för allt möjligt men det känns i det stora hela bra. Lycka till!
känner mig lite nervös, har bokat tid nu iaf så den 23/3 blir det av har du mycket ont nu oxå eller har det redan börjat bli bättre?

hoppas du är nöjd

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies