Gå tillbaka   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlingar > AVDELNINGAR > Plastikkirurgi > BRÖSTKIRURGI > Bröstförstoring

Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-03-01, 11:57   #11 (permalink)
tunsettedor
Gäst
No Avatar

Standard Hi Everybody!

Hello to EveryBody!

i've just joined here and wanted to say hi to all of you!I really hope to give something back to this board...

Cheers

Svara med citat
Gammal 2010-03-03, 13:08   #12 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Anders Liss

Bor själv i luleå och har funderat att gå till Anders liss. Har pengarna men är LIVRÄDD att det ska bli någonting fel vid operationen, att jag måste göra om eller att det inte läker rätt.
Anders gör jättefina bröst och har varit med ett bra tag, har bara hört bra från honom. Men det är ju ändå ingen lite grej att operera sig :/
  Svara med citat
Gammal 2010-03-13, 12:45   #13 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Fantastisk

Jag kan mycket varmt rekommendera Anders Liss och hans team! Fantastiskt omhändertagande både vid konsultation och operation.
Jag opererades i Uppsala, men jag tror att han opererar i Luleå och Göteborg också

S
  Svara med citat
Gammal 2010-04-16, 10:57   #14 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Bara gott

Hej!

Är snart 1 år sedan jag opererade mig i Luleå hos Anders Liss. Har inget annat än gott att säga om han och hans personal. Lade in 500 ml i varje boobie och dom blev så nära perfekta dom kan bli Har 1 barn och har dessutom gått ner en hel del i vikt så det blev bara två tomma påsar kvar typ, gjorde dock inget lyft utan fyllde bara i nytt innehåll ;-)

Anders är lugnet själv, är man nervös innan så är det som bortblåst när man väl träffar han.
  Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies