|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#2 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej!
Min kompis har op sina bröst där. Som jag förståd det så är hon ganska nöjd, tror hon har förlorat en del känsel o så..... Hon tyckte väl att dom var trevliga o så, men när jag frågade om jag skulle gå dit, så fick jag rådet av henne att gå någonannanstans.......... Som säkert många har sett så ligger östersjöklinikens priser LÅÅÅÅNGT under alla andras, man undrar ju varför dom inte kan ta ut mer?? Och att det är billigt är ju självklart inte rätt anledning att välja en klinik!! |
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Member
Reg.datum: Jan 2009
|
Har varit på konsulation där, och de är väldigt trevliga, man blir bra bemött. Deras priser ligger mycket under snittet, jag kan inte kommentera mer eftersom att jag inte gått igenom en op.
Men var påläst innan, för de talar inte om mycket om typ risker etc. på konsulationen. Vet inte om detta är något som andra gör, men de gjorde det iaf inte, det var mest att prova implantaten. mvh
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Member
|
Citat:
mvh
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Gäst
|
Ja, som jag förstår det så har hon förlorat sin känsel föralltid.
Hon gjorde sin op för ca 2 år sedan, så känslen borde kommit tillbaka nu, men det har den ju inte.. Jag kan ju säga att hon är inte helt förlamad över brösten, men den är ju kraftigt nersatt.. ![]() Jag har för mig att det var något mer hon var missnöjd med, men kan inte minnas riktigt vad det va, jag kan ju försöka fråga henne! Jag tror att Disa är duktig, du behöver nog inte vara orolig.. Alla operationer blir ju tyvärr inte helt lyckade, så är det ju på alla kliniker! |
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Member
|
Hoppas det, har läst lite skit om henne innan, men också saker som har varit jättebra, så kommer definitivt att köra på en OP där (: men tack för infon.
mvh
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Gäst
|
jag opererades där den 17 februari. Dom var jättetrevliga och jag trivdes hur bra som helst där. Dom har låga priser eftersom deras hyra på Öland är låg. inte så dyrt att ha en klinik där. Jag vet inte om jag fått en komplikation än men har ett jättestort blåmärke som täcker ungefär halva högra bröstet, ska ringa imorgon och kolla om det kan vara en blödning eller om det är vanligt med stora blåmärken.
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Member
|
Citat:
har läst lite om det och tror det kan förekomma. Btw, känns som om du borde veta vem jag är (;
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:09.

Linjär visning