Gå tillbaka   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlingar > AVDELNINGAR > Plastikkirurgi > BRÖSTKIRURGI > Bröstförstoring

Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2009-02-17, 18:52   #1 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Fortfarande ont efter två månader

Hej! Jag undrar om det är någon som har upplevt nåt liknande som mig och kanske kan lugna mig lite. Jag lade in 300 i höger bröst och 325 i vänster för nästan precis två månader sedan, släta gelehallon, hög profil, skar under bröstet, under muskeln. De har sjunkit ner ganska mycket och mjuknat, de är jättefina. Men jag har fortfarande ingen direkt känsel i bröstvårtorna! Alltså, jag känner dem inte själv när de styvnar eller liknande. När jag rör vid dem känns det som att röra vid en somnad kroppsdel, det bränner och sticker lite och känns inte riktigt som det ska. Det gör inte ont när jag inte rör vid dem dock, bara ifall tyg skaver mot tex. Detta tycker jag är oerhört tråkigt då mina bröstvårtor innan OPn var min främsta erogena zon och nu är det nästan bara obehagligt att vidröra dem. Ärren har läkt jättefint men om man rör vid eller runt dem är det lite samma känsla.

Jag har inte ont i musklerna, det "nyper" lite ibland när jag knäpper byxorna eller lyfter ett par hantlar på gymmet men det avtar mer och mer. Men den brännande känslan oroar mig lite grann.

Dessutom ser man implantatets kant i vissa vinklar och även rakt framifrån i viss belysning. Det ser liksom ut som ett bröst ovanpå ett annat. Det syns dock inte särskillt tydligt men jag undrar ändå om det är något jag kommer få dras med eller om det kommer "växa bort"?

Jättetacksam för svar!

Svara med citat
Gammal 2009-02-28, 15:46   #2 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Jag vet inte men det låter som normalt,set tar ju upp till ett halvår före allt är ok.Jag tror att det är högst individuellt hur läkning går ochså vidare.

Framför allt tycker jag att du ska ringa din klinik och fråga,jag ringer till min om allt,för tusan vi har ju faktiskt bet en massa pengar så då är det ju helt normalt om man behöver rådfråga i bland.

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies