Gammal 2009-02-20, 07:50   #1 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Feb 2009
Talking Estetisk Kirurgi Ockelbo!

Jag va ner på konsultion den 4/2 Hos Eija. Skitnervös va jag men när jag kom dit så släppte allt....Hon är helt fantastisk

Jag va där i 30 min och fick veta hur det skulle gå till med op...och allt.
Sen va det dags att välja storlek...Jag är 163 och väger 50kg jag har inte mycket kroppsfett och hade ingen byst kvar.

Så hon rek. att jag skulle ha silikon så vi provade 390 Högprofil och det kändes hur bra som helst. Bakom bröstmuskeln.

Jag hade tur för den 10/2 fick jag operationstid...tisdagen efter jag varit där
Jag hann liksom inte bli nervös.

Ja den 10/2 kom och jag hade tid kl.10. Vid 10.15 kom en manlig nakossköteska och hämtade mig då hade jag hunnit ta på ett par mysbyxor och Eija hade ritat ut markeringar för op. Jag fick lägga mig på op.bordet och han va jättetrevlig kände mig verkligen i trygga händer. Sen minns jag inte mycket mer förrän jag vaknade i rummet där jag skulle tillbringa natten!

Jag kände mig stel i hela kroppen men överlycklig för att det va klart!
Där i ockelbo känner man sig väl omhändertagen..dom är hur gulliga som helst och ser verkligen till att man mår så bra som möjligt!

Ja igår va jag ner och tog bort stygnen och allt ser bra ut..jag tror jag har haft tur för jag har inte haft speciellt ont. 2 dagar efter op. sen känns det som vanligt förutom att jag är ÖVERLYCKLIG!
Min operation kostade 39 000 kr och det verkar alla göra om man bara ska fylla. inte lyfta eller så. Då är alla återbesök och allt medräknat + mjuk bh!

Vill VERKLIGEN rekommendera Ockelbo för den som har tankar för att göra en bröstförstoring! För mig va det nära och bra sen så va det ju ganska billigt oxå

Så Tjejer det behöver faktiskt inte kosta allt för mycket för att man ska få må bra. Ett STORT Tack till Eija! Hon är toppen!

Aina1984 är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies