|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Har stora tankar på att genomgå en bröstförstorning.
men jag har såå svårt att välja en bra klinik. snälla, snälla ge mig lite råd på kliniker, ni som har genomgått ett sådant ingrepp eller ska. har kollat en del på IMPROVA PLASTIKKIRURGI AB någon som vet nått om dom? tack på förhand. |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Gäst
|
Opade mig på Improva den 3/2. Jätteglad för att jag valde just den kliniken, gick på magkänslan, men kollade även upp kirurgen hos HSAN. Kirurgen är toppen, verkligt bra på det han gör, lämnade i princip inte ett blåmärke! Personalen i övrigt är toppen den oxå, kan med värme rekommendera kliniken!
Kändes personligt och jag blev väl omhändertagen! Lycka till! |
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Gäst
|
Jag har också länge tänkt och velat göra en bröstförstoring, och nu ska det äntligen bli av! Jag har bokat konsulation hos plastikkirurgigruppen i Stockholm, hos Gabriella Sellman.
Det har hela tiden stått mellan den eller Akademikliniken som också ligger i Stockholm. Det är dem enda som jag personligen känner känns rätt av det jag hittat. Har även blivit rekommenderad båda dessa ställena av andra och är väldigt påläst om dem, speciellt plastikkirurgigruppen som jag valt. |
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
Hejsan. Slutet av Januari, gjorde jag en bröstförstoring i Landskrona på Citedellkliniken.Dem är duktiga och vänliga, och jag är nöjd.Jag hade små bröst, och har lagt in 550 ml. Det blev en bra storlek.Tänk på att implantatet blir alltid ngt mindre när den väl är satt på plats. Lyck till. |
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Gäst
|
Jag har gjort brösten hos professor Gunnar Kratz på Plastikakademin. Är fantastiskt nöjd med allt från första besöket till slutresultatet. Så jämrans proffisigt som det kan bli. Var runt på ett par andra kliniker innan men dom kändes som Kalle Anka när man jämförde. Har rekommenderat två kompisar som också opererat sig där och som är lika nöjda.
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:14.

Linjär visning