Gå tillbaka   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlingar > AVDELNINGAR > Plastikkirurgi > BRÖSTKIRURGI > Bröstförstoring

Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2009-02-23, 14:54   #1 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Feb 2009
Smile 425 cc mf anatomiska gelehallon

Hej!
Denn 11 mars opas jag på Victoriakliniken!
Tänkte höra om någon har opas där förut elller om någon ev. har stoppat i ungefär samma mängd som jag ska :-)
Jag är 169 cm lång, 68 kg tung och 82 cm runt bröstkorgen...vilken storlek kommer jag att få? Ni som är lika - vad har ni? Måste ju handla en sport-bh i rätt storlek...
Många frågor...och hoppas på många svar!

Kram sazza

sazza är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-02-26, 00:01   #2 (permalink)
lie
Member
No Avatar

Standard

Jag ska ochså op på vk Men den 10 mars! Dagen innan dig Visst verkar det toppen där? Vem ska du till?
lie är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-02-26, 08:16   #3 (permalink)
Member
No Avatar

Smile Charles Randquist

Vem ska du till då? Hur mycket och vilken modell ska du stoppa in?
Jag tycker också det verkar kanon, jag känner stort förtroende för kliniken och honom. Jag funderar på att ändra rill 450 cc mf istället för 420...alla verkar ju tycka att brösten blir för små? Jag är rätt bred runt, 82-83 cm, 169 cm lång och 68 kg - so I think I can handle it :-) Har idag strl 80B. Snart ere dagen D Tjoho!
sazza är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-02-26, 08:39   #4 (permalink)
lie
Member
No Avatar

Standard

jag ska till Örjan Gribbe, känner ett stort förtroende för honom redan Jag ska lägga in MM 245 MH 255 anatomiska och bakom. Snittet blir under bröstet. Du då? Ja vet, nu när man hör att alla säger att det försvinner lite så börjar man bli osäker. Men jag är väldigt smal och liten, tror du att de försvinner då med?? Vore kul att hålla kontakt nu när vi ska op nästan samma dag och allt
lie är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-02-26, 09:09   #5 (permalink)
Member
No Avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lie Visa inlägg
jag ska till Örjan Gribbe, känner ett stort förtroende för honom redan Jag ska lägga in MM 245 MH 255 anatomiska och bakom. Snittet blir under bröstet. Du då? Ja vet, nu när man hör att alla säger att det försvinner lite så börjar man bli osäker. Men jag är väldigt smal och liten, tror du att de försvinner då med?? Vore kul att hålla kontakt nu när vi ska op nästan samma dag och allt
Jag tror nog att du får maila Örjan, hör vad han har att säga? Det kan ju bara vara bra? Det låter ju väldigt lite med 245/255...nog skulle du kunna gå upp till 275 eller något? Men vad vet jag :-) Ska bli intressant att se våra resultat sen eller hur!
sazza är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-02-26, 09:12   #6 (permalink)
lie
Member
No Avatar

Standard

Ja vet, tyckte det verkade bra innan men nu går jag runt med ristestet med 300 i och det känns bra.. Så svårt det här, jag vill inte ha för stora men jag vill ju heller inte ha för små=/ Har mailat honom nu Ja , fasiken vad kul och ha bikini sen i sommar Vart bor du nånstans?
lie är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-02-26, 09:13   #7 (permalink)
Member
No Avatar

Standard

Citat:
Ja vet, tyckte det verkade bra innan men nu går jag runt med ristestet med 300 i och det känns bra.. Så svårt det här, jag vill inte ha för stora men jag vill ju heller inte ha för små=/ Har mailat honom nu Ja , fasiken vad kul och ha bikini sen i sommar Vart bor du nånstans?
Ja, en trekantbikini hihi! Jag har två barn och bor i Strängnäs (8 mil österut från Sthlm), du då?
sazza är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-02-26, 09:15   #8 (permalink)
lie
Member
No Avatar

Standard

Okej Jag bor utanför örebro.. Kan du fatta att vi snart kommer ha nya bröst? Wohooo!
lie är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-02-26, 09:17   #9 (permalink)
Member
No Avatar

Standard

Citat:
Okej Jag bor utanför örebro.. Kan du fatta att vi snart kommer ha nya bröst? Wohooo!
Varför vill du göra operationen? För små sedan alltid eller bara utammade? Mina försvannefter amningen, har en knapp 80B idag. Har funderat på detta rätt länge, bkade en tid för konsultation förra året men avbokade - jag kännde mig lite dum för jag är så fåfäng. Men nu jävlar - jag är fåfäng och jag är stolt över det haha! Är 79:a, du då?
sazza är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-02-26, 09:26   #10 (permalink)
lie
Member
No Avatar

Standard

Jag har alltid varit nästintill platt, har knappt en a kupa nu=/ Har alltid velat ha större, men lagt det lite på is. Men nu känner jag att jag vekligen vill göra det här! Men det har gått rätt snabbt, bokade tid för konsulation för 2 veckor sedan, och fick en tid nu den 10 mars. De hade ett återbud Här går det undan, men nu vill jag bara ha dem!!! jag är 87
lie är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies