|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Member
Reg.datum: Feb 2009
|
Hej hej!
Har fått op tid den 2/4 på KKAB i Falköping. Innan konsultationen så funderade och funderade jag på vilken strl osv jag skulle ha. Efter mycket studerande av bilder så kom jag fram till 300 ungf. Men väl på konsulationen så säger hon till mig att 300 skulle bli tok för lite och det såg jag ju själv. Sen sa hon att jag var väldigt bred om bröstet så att det skulle inte se dumt ut om jag gick upp till 450-500. Till saken hör att jag är 152 cm lång väger ungf 60kg så jag e ju lite mysmullig ,men finns det några här som är ungf som mig som kan råda mig till ngt eller iaf lugna mig?? tänk om jag slutar som Lola Ferarri det vill jag ju inte... |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Gäst
|
jag tycker du ska ta det större alternativet jag har 390 i ena och 410 i det andra bröstet och nu efter när jag ser dom (det har gått 6 dagar sen operationen) så tycker jag att dom är jättesmå :O jag ångrar så att jag inte tog större kunde lätt ta 450. men visst dom kommer ändra form just nu är dom jättehögt uppe om dom faller ner kanske dom upplevs som större
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Member
Reg.datum: Feb 2009
|
Tack snälla för att du svarade..
En fråga till. vi pratade ju om att lägga bakom muskeln på konsultationen och då sa hon att det försvinner ungf 100cc om jag nu går på 450 så i praktiken blir det ju"bara"350, eller har jag fattat fel??? å då kanske de blir för små?? vill ju inte ångra mig.. kanske 550 skulle va bättre? för när jag satt där och hade inäggen i bh:n så var det PRECIS den strl jag ville ha.. Usch.. Jag e så velig.. |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:15.

Linjär visning