|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Member
Reg.datum: Feb 2009
|
Om 12 dagar å bär det äntligen av till vicktoriakliniken för en bröstförstoring. Är tänkt att jag ska ha anatomiska mm 245 och mf 255. Jag är väldigt liten och smal, är 164 och väger 48 kg. När jag var på konsulation så känes storleken bra, men nu börjar jag känna mig osäker. Tänk om det knappt blir någon skillnad? Jag har idag knappt en 70 a. Tror ni att det blir för bystigt om jag lägger in 300? Stämmer det att det försvinner ca 50 cc? Jag ska lägga bakom muskeln. Kan man få ändra sig till lite större nu så här inpå?
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Member
|
Citat:
PÅ min konsultation sa han att jag lätt kunde ta endel eftersom jag var så bred över bröstkorgen och så. Jag var lite osäker och tog 400 MM. Sen ångrade jag mig efter en vecka och ringde honom och vi bestämde oss för att köra på 425 MF. Nu börjar jag tveka lite igen...ska jag kanske ta 450 MF? Jag mailade honom och skrev att jag litar på hans omdöme, jag vill bara höra hans åsikt i frågan. Jag vill inte ha monstruösa porrtuttar, men inte heller för små :-) |
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Member
|
Okej.. Ja till mig sa han att han inte ville lägga i mer än 310. Men finns det någon chans att man kan få prova ett större implantat på morgonen när man kommer tror du? Mailade dr Gribbe nu och skrev att jag var lite osäker på str. Fåade om vi kunde ändra till nått mittemmellan 255 och 300. Har provat ristestet här hemma och tycker 300 känns bra.. Innan tyckte ja de blev för stort men man vänjer sig ju så fort..hehe..
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Member
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Member
|
Citat:
Jag tror inte att det blir för stort om du lägger in 300! De sa till mig på konsultationen att det "försvinner 25-70cc", såklart beroende på din kroppsbyggnad och så. Jag tror att du och jag har ganska lika kroppsbyggnad, fast att jag är längre, jag är 170/55 kg, 70a, och jag väljer mellan 350 & 390cc. (silicon pip-inlägg high profile, bakom muskeln) Var du på konsultation i närheten/i din hemstad så tycker jag att du kan ringa och fråga om du får komma och testa inläggen ytterligare en gång! Det har jag möjlighet till och göra iaf! Lycka till, och jag tror att det blir bra vad du än väljer ! kram |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Gäst
|
Tycker du ska ta 350 cc om du tycker att 300 är bra för dig med ristestet. det är sant att brösten upplevs mindre än med riset. jag tycker mina bröst såg så mycket större ut när jag testade riset sen kläderna på än vad jag har nu. Folk märkte att mina bröst var större när jag hade riset i under kläderna och då hade jag 325 cc ris. och nu när jag opererat mig 400 cc så märker ingen nått, så det är ju något konstigt. Va inte rädd att ta lite större implantat. Du kommer ångra dig som jag
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:17.

Tog du en kapselförsäkring?=)
Linjär visning