Gammal 2009-03-01, 00:05   #1 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Smile Bröstförstoring snart!

Hej!

Jag har bokat tid för konsulation den 6e mars, och får antagligen tid för operation i april någon gång. Jag längtar jätte mycket!

Jag har A-kupa nu och efter operationen skulle jag vilja ha C-kupa. Har bestämt (eller åtminstone tänkt mig) gelehallon, snittet i bröstvecket, 350-400 cc, medium profil. Jag är 1,60 lång och väger ca 50 kg.

Är det någon annan som har gjort en bröstförstoring nyligen? Som skulle vilja dela med sig med sina erfarenheter? Eller någon som också ska göra snart?

Svara med citat
Gammal 2009-03-01, 06:50   #2 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Feb 2009
Standard Hejsan

Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
Hej!

Jag har bokat tid för konsulation den 6e mars, och får antagligen tid för operation i april någon gång. Jag längtar jätte mycket!

Jag har A-kupa nu och efter operationen skulle jag vilja ha C-kupa. Har bestämt (eller åtminstone tänkt mig) gelehallon, snittet i bröstvecket, 350-400 cc, medium profil. Jag är 1,60 lång och väger ca 50 kg.

Är det någon annan som har gjort en bröstförstoring nyligen? Som skulle vilja dela med sig med sina erfarenheter? Eller någon som också ska göra snart?

Hejsan!
Jag var själv på konsultation för ca 1 vecka sedan, har bokat tid för op. 30 mars! (längtar!)

Väljer mellan 350 & 390cc, runda pip, highprofile, bakom muskeln & snittet i bröstvecket, ungefär som du funderar på! Jag är 170/56 kg 70-A och fick svaret att 350cc troligen skulle resultera i en full C-kupa.

Så jag tror nog att du har tänkt i rätt banor om 350-400!
Hoppas att du får dina svar på konsultationen och du hittar en storlek som du trivs med !

Vilken klinik ska du till?

kramar rebecka
-rebecca- är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-03-02, 16:37   #3 (permalink)
Member
No Avatar

Talking Op okt-08

Jag hade Akupa innan förstoringen. Jag bestämde med min kirurg 350cc bakom muskeln snittet i bröstvecket.
Jag ville att det skulle se naturligt ut, och ha en storlek som passar ihop med min kropp. Under operationen ändrade hon storleken till 390cc, vilket jag är glad över. Man vänjer sig så otroligt fort, så jag tycker du ska ta lite större än du tror. Allstå runt 400cc. Du kommer bli supernöjd =) Lycka till!
Camilla är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-03-02, 23:38   #4 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Smile Tack!

Åh tack vad gulliga ni är!

Jag funderade först på 300 cc men när man kikar runt och hör vad andra säger så lutar det åt att lägga i lite mer.

Jag ska till Plastikkirurgigruppen i Stockholm, hos Gabriella Sellman.

Vart ska du/ni någonstans?

Svara med citat
Gammal 2009-03-03, 20:20   #5 (permalink)
Member
No Avatar

Thumbs up

Jag gjorde min förstoring på Nackakliniken hos Marie Wickman! Är jätte nöjd med henne
Camilla är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-03-03, 23:06   #6 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Jag har precis gjort en bröstförstoring. Hade en urammad A/B-kupa, la i 600 cc Mentors runda koksalt, i armhålan o under muskeln. Kommer troligtvis hamna på DD/E. Kliniken var Dr Göran Sandén i Malmö, de kan jag varmt rekommendera. Är jätte nöjd!

Svara med citat
Gammal 2009-03-04, 08:26   #7 (permalink)
Member
No Avatar

Standard

Var på konsultation den 16/2 och op blir på KKAB i Falköping den 2/4. Börjar bli rätt nervös nu. Ska lägga in 450-500cc under bröstmuskeln.
Har du fått någon tid än?
bellisen är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies