|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Någon som vet hur länge man måste vänta innan man kan göra en op efter amning? Har hört 6 månader, någon som gjort det tidigare?
Valet av stl. Är helt platt nu, så rädd att ta för stora.. o lika rädd är jag att ta för små, så man går därifrån o inte känner sej nöjd :/ |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Gäst
|
Jag slutade amma för 3 mån sen o gjorde min op i torsdags. Jag hade B från början, gick upp till D när jag ammade o de skönk ner till 2 skinnpåsar A/B. För att fylla ut skinnet o få en snygg byst la jag i 600 cc o jag är jätte nöjd med storleken. Kommer få DD/E. Jag la mina genom armhålan o bakom muskeln.
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Gäst
|
jag slutade amma för en månad sen...ringde om en konsultation idag och då fick jag höra att man måste vänta 6 mån innan operation! Vad är det som kan gå fel? Jag vill utföra operationen så fort som möjligt. har bara skinn kvar i bh:n! Borde man vänta eller ska man våga göra det innan?
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
. Jag är 168 cm 59kg.MVH |
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Gäst
|
Jag har också bestämt mig för att förstora. Slutade amma för en månad sedan och enligt kliniken jag har kontakt med skulle det inte vara ett problem för mig. (Har nästan bara bröstvårtan kvar). Men jag skulle få ett tydligare svar efter konsulationen
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:23.

. Jag är 168 cm 59kg.
Linjär visning