|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Mar 2009
|
Jag har länge funderat på att förstora mina bröst, dom har blivit som två skinnpåsar efter att jag har gått ner i vikt några år tillbaka. Har inte varit på någon konsultation ännu men har tänkt att boka en tid när jag fått reda på mer information. någon som kan ge råd på vad som kommer se nomalt och bäst ut, om man ska stoppa bakom eller framför? Hur mycke man ska stoppa in om man är 1,60 o väger 60? och vad man ska stoppa in? hade varit väldigt tacksam om nångon kunde hjälpa mig lite , men vill inte ha några bomber men det ska se bra ut och hyfsat normalt =)
Senast redigerad av shuu den 2009-03-29 klockan 12:30 |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Member
Reg.datum: Feb 2009
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Member
Reg.datum: Feb 2009
|
Precis som camilla sa så är de ju väldigt individuellt men man kan ju spåna lite för de
Jag är 173 och väger 63 och på min konsultation så blev jag rekommenderad 450 cc mellanprofil. Har lite höfter och är inte jättesmal över axlarna så för att de skulle bli propertioneligt och med 450 cc skulle jag komma upp i ca d-kupa. Så nu velar jag för glatta livet och kan ju inte ge några säkra råd då jag inte är opad ännu
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:26.

Jag är 173 och väger 63 och på min konsultation så blev jag rekommenderad 450 cc mellanprofil. Har lite höfter och är inte jättesmal över axlarna så för att de skulle bli propertioneligt och med 450 cc skulle jag komma upp i ca d-kupa. Så nu velar jag för glatta livet och kan ju inte ge några säkra råd då jag inte är opad ännu
Linjär visning