Gammal 2009-03-05, 11:45   #1 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Mar 2009
Smile Hjälp!

Jag har länge funderat på att förstora mina bröst, dom har blivit som två skinnpåsar efter att jag har gått ner i vikt några år tillbaka. Har inte varit på någon konsultation ännu men har tänkt att boka en tid när jag fått reda på mer information. någon som kan ge råd på vad som kommer se nomalt och bäst ut, om man ska stoppa bakom eller framför? Hur mycke man ska stoppa in om man är 1,60 o väger 60? och vad man ska stoppa in? hade varit väldigt tacksam om nångon kunde hjälpa mig lite , men vill inte ha några bomber men det ska se bra ut och hyfsat normalt =)

Senast redigerad av shuu den 2009-03-29 klockan 12:30
shuu är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-03-05, 16:07   #2 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Feb 2009
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shuu Visa inlägg
Jag har länge funderat på att förstora mina bröst, dom har blivit som två skinnpåsar efter att jag har gått ner i vikt några år tillbaka. Har inte varit på någon konsultation ännu men har tänkt att boka en tid när jag fått reda på mer information. någon som kan ge råd på vad som kommer se nomalt o bäst ut, om man ska stoppa bakom eller framför? Hur mycke man ska stoppa in om man är 1,73 o väger 64? och vad man ska stoppa in? hade varit väldigt tacksam om nångon kunde hjälpa mig lite , men vill inte ha några bomber men det ska se bra ut o hyfsat normalt =)
Det är lättare att få dina frågor besvarade på konsultationen hos din kirurg då hon/han ser din kroppsform mm. allt det där är väldigt individuellt!!
Camilla är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-03-06, 09:54   #3 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Feb 2009
Standard

Precis som camilla sa så är de ju väldigt individuellt men man kan ju spåna lite för de Jag är 173 och väger 63 och på min konsultation så blev jag rekommenderad 450 cc mellanprofil. Har lite höfter och är inte jättesmal över axlarna så för att de skulle bli propertioneligt och med 450 cc skulle jag komma upp i ca d-kupa. Så nu velar jag för glatta livet och kan ju inte ge några säkra råd då jag inte är opad ännu
hallonpaj är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies