|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Mar 2009
|
Hej!!
Jag har väldigt små bröst som jag aldrig har kännt mig bekväm med, känner mig inte kvinnlig, kläder sitter dåligt mm. Har länge funderat på en bröstförstoring, men vill inte förstora dem mer än till en B kupa. Jag är väldigt smal och jag vill att de ska se naturligt ut och jag vill inte att alla kan se att jag ha förstorat brösten. Är det någon som är i samma situation eller någon som har gjort en liknade förstoring som jag planerar? Tacksam för svar! |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Gäst
|
Jag har ju opererat brösten nyligen, dom är inte jättestora nu utan helt normala för min kropp jag är rätt lång och väger inte lite. Ingen har märkt det
eller jo dom tycker ju att mina bröst är större nu men dom tror att jag har vaddering i bara jag har inte sagt att jag opererats. Jag tror att jag kommer få en C kupa sen när allt är läkt och jag la i 390cc och 415 cc. om du vill ha en B kupa så borde 300cc bli perfekt
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Member
Reg.datum: Jan 2009
|
Kommer att göra en op efter sommaren
, då kommer jag att lägga in 300 cc. Jag kommer att ha högprofil, det passar mig eftersom att jag kan behöva "få ut mina nuvarande bröst lite" Det är som signaturen Jasmina skrev innan, gör man ungefär 300 så får man ckupa. Sen är det viktigt att man får rätt stolek på dem, att det är en profil som verkligen sitter som handen i handsken. Att de inte är för breda om man inte vill göra så stort. Jag är ungefär 175 och väger runt 65 kilo så 300 på mig kommer inte att se jättestort ut. Lyckatill
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Member
|
Citat:
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej,
Jag tänker precis samma som dej (trådstartaren) har A-kupa, hade b innan jag ammade två barn och gick ner i vikt. Vill absolut inte ha stora bröst, det är inte jag, men gärna lite fylligare än de jag har nu. gärna B. Att någon kommenterat och undrat varför man vill det känns jäkligt märkligt! Alla är olika. Alla vill inte stämplas silikon-brud! Någon nämnde i en aannan tråd macrolane? låter ju som ett bra alternativ för oss lite modestare :P |
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Junior Member
|
Hej Nova. Jag funderar också på att göra en operation. Efter två barn fyller jag knappt ut en 75 a. Är 167 och väger 59. Ganska rumpig, men saknar helt fett på överkroppen. Vill inte heller ha jättestora utan "lite lagom". Vet inte vad jag ska välja. Letar tips och förslag. Hej från smulan
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Member
|
Citat:
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Gäst
|
Halloj!
Jag är 181 cm och väger 57 kg, jag tränar tung styrketräning och jag förstår verkligen vad du menar men små bröst som man inte är nöjd med! Jag är ju rätt "finlemmad", väldigt slank med en liten bröstkorg, rätt breda axlar och lite smått breda höfter (för att ha en så smal midja), jag är smal men "med former", därför ska min kirurg lägga in ca 390 cc, det kommer enligt han bli en fyllig c-kupa, vilket jag kommer vara jättenöjd med! Stl varierar ju helt ifrån ditt utgångsläge och hur du ser ut i kroppen. Har en kompis som opererade sej för ett år sen, hon la endast in 200cc, hon är runt 155-160 lång och väger nog inte mer än.. tja.. 45-48kg typ. Bestäm dej för hur du ungefär vill ha det. Beställ tid för en konsultation med en erfaren kirurg på en bra klinik. Framför dina önskemål och fråga honom/henne om dennes åsikt! Kramis |
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Junior Member
|
Tusen tack för allas svar å reflektioner!! Jag har bokat tid för konsultation i maj så eventuellt blir det en operation till hösten. Det var någon som tyckte det ev var förlite med en B kupa... Eftersom jag är så smal, tycker själv att jag är spinkig och knappt har några bröst idag tror jag att det kommer se onaturligt och konstigt ut m stora tuttar på mig... Sen bor jag i ett litet samhälle och vill inte att alla ska veta att jag har opererat mig. Jag skulle bli överlycklig om jag får en B kupa som ser och känns naturlig ut
Ni som har opererat er, känns era bröst naturliga? Känner ni någon kant?(har läst att de kan bli så).
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Member
|
Citat:
ville också ha en naturlig byst så jag valde anatomiska gelehallon.... ville inte dom "typiska" runda formen me koksalt mm.... jag la in 255 MF du kan se modellen på www.viktoriakliniken.se fyllde en 70 a innan nu får jag på mig en 80 c....resultatet blev perfekt till min kropp....dom blev toppiga ó fina. dom känns naturliga ó ser naturliga ut, känner ingen kant heller, dom las under bröstmuskeln..... lycka till med allt..... |
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:27.

jag har inte sagt att jag opererats. Jag tror att jag kommer få en C kupa sen när allt är läkt och jag la i 390cc och 415 cc. om du vill ha en B kupa så borde 300cc bli perfekt
Det är som signaturen Jasmina skrev innan, gör man ungefär 300 så får man ckupa. Sen är det viktigt att man får rätt stolek på dem, att det är en profil som verkligen sitter som handen i handsken. Att de inte är för breda om man inte vill göra så stort. Jag är ungefär 175 och väger runt 65 kilo så 300 på mig kommer inte att se jättestort ut. 
Linjär visning