Gå tillbaka   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlingar > AVDELNINGAR > Plastikkirurgi > BRÖSTKIRURGI > Bröstförstoring

Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2009-03-08, 15:58   #1 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Mar 2009
Unhappy Geléhallon 225 MF......Hjälp?!

Hej! jag har en op bokad den 16/3 på AK i stockholm...
var på konsultation i fredags och kirurgen kom fram till anatomiska geléhallonimplantat 225 MF....har A-kupa nu.....vad blir resultaten me detta inlägg?.....vill ha en C kupa.....men kirurgen säger att detta är det största hon kan lägga in?! låter hel mysko?!.....HJÄLP.....vill inte betala dyra pengar på något som jag inte blir nöjd över.....nervös.....

Jacquiline är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-03-08, 17:15   #2 (permalink)
Erica
Gäst
No Avatar

Smile Hej

Jag var på konsulation på plastikkiurggruppen härromdan.

Jag har a-kupa nu, jag är 19 år, 160 lång och väger ca 50 kg.

Vi bestämmde att jag skulle lägga in 375 cc och att det skulle bli en full C-kupa. Så det låter lite litet det du ska lägga in...

Svara med citat
Gammal 2009-03-08, 17:28   #3 (permalink)
Member
No Avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Erica Visa inlägg
Jag var på konsulation på plastikkiurggruppen härromdan.

Jag har a-kupa nu, jag är 19 år, 160 lång och väger ca 50 kg.

Vi bestämmde att jag skulle lägga in 375 cc och att det skulle bli en full C-kupa. Så det låter lite litet det du ska lägga in...

jo, innan jag fick träffa kirurgen så träffa jag en läkare....vi kom fram till 255 290......och kirurgen säger 225?! jag är 167 väger 54kg....är rätt smal över axlarna....men en c- kupa borde jag ju kunna få?!....

ska du lägga in anatomiska?
Svara med citat
Gammal 2009-03-08, 19:34   #4 (permalink)
Erica
Gäst
No Avatar

Smile Hej

Nej jag ska ha runda gelehallon, det såg jätte snyggt ut nr jag fick prova med sport-bhn.

225 låter väldigt lite enligt mig men jag vet inte... jag tror du måste ha mins 300cc för att de ska bli C...

Svara med citat
Gammal 2009-03-08, 22:27   #5 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Jan 2009
Lightbulb

Citat:
Ursprungligen postat av Jacquiline Visa inlägg
Hej! jag har en op bokad den 16/3 på AK i stockholm...
var på konsultation i fredags och kirurgen kom fram till anatomiska geléhallonimplantat 225 MF....har A-kupa nu.....vad blir resultaten me detta inlägg?.....vill ha en C kupa.....men kirurgen säger att detta är det största hon kan lägga in?! låter hel mysko?!.....HJÄLP.....vill inte betala dyra pengar på något som jag inte blir nöjd över.....nervös.....

Tror verkligen inte att 225 blir en c kupa på dig, jag har provat och kommer att lägga in 300, det bör bli en c kupa på mig som har underbystmått på ca 72 cm. Är du lite smal över axlarna? Det är jag med och 300 såg bra ut på mig. Trodde verkligen inte att AK av alla ställen skulle säga något sådant. Stå på dig och få dina cc, för större ska inte vara ngt problem. Man kan förstora ungefär två storlekar ju
Gammal 2009-03-08, 22:47   #6 (permalink)
Member
No Avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av diskvatten Visa inlägg
Tror verkligen inte att 225 blir en c kupa på dig, jag har provat och kommer att lägga in 300, det bör bli en c kupa på mig som har underbystmått på ca 72 cm. Är du lite smal över axlarna? Det är jag med och 300 såg bra ut på mig. Trodde verkligen inte att AK av alla ställen skulle säga något sådant. Stå på dig och få dina cc, för större ska inte vara ngt problem. Man kan förstora ungefär två storlekar ju
men när du skriver 300 cc va exat menas med detta cc? alla tycks nästan skriva att dom ska ha 300 cc....
jag ska anatomiska inlägg Moderate height Full projection MF.....är det samma inlägg vi pratar om?
tack för svar
Svara med citat
Gammal 2009-03-08, 23:36   #7 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Jan 2009
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jacquiline Visa inlägg
men när du skriver 300 cc va exat menas med detta cc? alla tycks nästan skriva att dom ska ha 300 cc....
jag ska anatomiska inlägg Moderate height Full projection MF.....är det samma inlägg vi pratar om?
tack för svar
jag har hittils bestämt mig för High profile 300 cc. cc är ju måttenheten, storleken på implantaten. att jag har high profile betyder att implantatet "kommer ut en bit"

hoppas det var till hjälp
Gammal 2009-03-08, 23:52   #8 (permalink)
Member
No Avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av diskvatten Visa inlägg
jag har hittils bestämt mig för High profile 300 cc. cc är ju måttenheten, storleken på implantaten. att jag har high profile betyder att implantatet "kommer ut en bit"

hoppas det var till hjälp
oki....
dom jag har blivit rekomenderade är droppformade....
mellanhöga.....
ska ringa AK imorgon och förhoppningsvis få prata me min kirurg om detta me storlek....
skulle vara hemskt att bli missnöjd när detta går på över 50 tusen me (försäkring).....
Svara med citat
Gammal 2009-03-09, 20:37   #9 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Feb 2009
Det låter väääldigt litet!!! Jag tycker att du ska kontakta fler kirurger för att höra vad de tycker också. Jag har själv lagt in 390 cc bakom muskeln, och det ser väldigt naturligt ut på mig, inte alls för stort.. C-D kupa. Så du borde ha minst 300 cc....
Camilla är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-03-10, 00:16   #10 (permalink)
Member
No Avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Camilla Visa inlägg
Det låter väääldigt litet!!! Jag tycker att du ska kontakta fler kirurger för att höra vad de tycker också. Jag har själv lagt in 390 cc bakom muskeln, och det ser väldigt naturligt ut på mig, inte alls för stort.. C-D kupa. Så du borde ha minst 300 cc....
pratade med min kirurg idag....eftersom jag inte är så jätte bred över bröstkorgen så kan jag inte ta så breda inlägg....
men tydligen så kommer det ändå att bli en c- kupa....fick ändrat till MF 255....
det verkar vara rätt många som tar anatomiska runda.....
detta är den näst högsta.....så brösten blir toppiga istället för runda....
vilken profil har du laggt in?
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies