|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Member
Reg.datum: Mar 2009
|
Ni som opat er när kunde ni bära sisådär 6 kg??
Jag ska operera mig 1 April o min minsta pojk är då nästan 5 månader o min älsta är 2½ år. Jag vill ju såklart kunna vara med mina barn o bära dom o så men jag vet att det inte kommer kunna funka i början. Min sambo ska vara hemma i 2 veckor efter operationen, tror ni jag klarar mig själv sen jag ska lägga in 390 bakom muskeln... |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Junior Member
|
Det här hur jag ska lösa det efteråt är mitt största bekymmer. Jag är ensamstående med två barn 3 år respektive 6 månader. 3-åringen är hos sin pappa varannan vecka medan den yngre bor heltid hos mig änså länge. Minstingen ska inom kort börja sova över 1 dag/vecka hos pappan. Så första natten kan jag ju ha bägge barnen borta och ex någon hos mig. Men sedan så kommer jag ha min dotter hos mig, som inte kan gå än. Tar jag och opererar mig i anslutning till en helg ex torsdag så har jag ju hjälp första dygnet av pappan och sedan kanske min mor kan sova hos mig under helgen. Men dag 5 är jag solo med en 7-8 månaders baby. Visst så kan man undvika lyft så mycket det bara går. Ex ge mat sittandes på golvet, byta blöjor på golvet, sova på madrass. Man får väl se till att hålla sig hemma hela dagarna
Alla jag känner jobbar dagtid....men på nåt sätt måste jag lösa det ändå.
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Member
|
Jag har en pojke på 6 mån o en på snart 3 år. Efter knappt en vecka kunde jag bära den lille o har burit den store ett par dagar o jag op mig för 2 veckor sen. Jag har 600 cc o det har funkat jätte bra. Min man var hemma 1,5 v o det hjälpte mig jätte mkt.
Lycka till med op! |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Member
|
Glömde skriva att jag inte tyckte smärtan var så farlig. Första dagen gör det ont, men man kan gå på toaletten o äta. De följande 2 dagarna tog jag alvedon på dagen o citodon til natten, sen tog jag inget mer. Jag klarade gå upp själv från soffa o säng, osv. Dagarna efter klarade jag av lättare göromål hemma, diska, laga mat, tvätta. Nu efter 2 v känns det knappt nåt.
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Junior Member
|
Då kanske det kommer att funka för mig. Jag måste försöka få operationsdag en torsdag. Då kan bägge barnen sova hos sin pappa (vill helst inte ha lilletjejen som nu bara är 6 månader sovande borta mer än en natt) Sedan kan jag ta hjälp av mamma från fredag eftermiddag till måndag morgon. Men sen måste jag klara mig själv.
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:30.

Alla jag känner jobbar dagtid....men på nåt sätt måste jag lösa det ändå.
Linjär visning