|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Member
Reg.datum: Feb 2009
|
I morse 07.00 infann jag mig på kliniken som bestämt, och blev invisad i ett rum med en säng och ombyteskläder. Det var flera andra i salen och det spelades låg meditativ musik, så känslan var mer "Spa" än klinik tyckte jag. Jag lade mig tillrätta med en bok i sängen efter jag bytt om, och efter en stund komen super mysig sköterska och hämtade mig - jag skulle nu ritas på och bli fotad. Jag talade litegrann med Charles som lungt gav mig svar på vissa frågor, Eftre vi var klara fick jag gå tillbaka till min säng och och läsa. Efter en stund kom en sköterska som satte dropp i handen och gav mig några alvedon och en mer smärtstillande tablett (som jah blev snurrig och trött av).
Tillsist: 13.00 var det min tur. Jag fick gå på toa och sedan blev jag bortrullad till operationssalen och fick hoppa över till en annan operations-säng. De sprutade in sömnmedel i kanylen i handen och jag föll in i narkosen på en gång. 14.15 blir jag väkt: uhhh ingen trevlig sak, mellan 14 - till 18.30 var det helvetet: jag mådde skit, fick smärtstillande spydde, sov lite..och så gick det runt. Ont så innåt med yrsel och illamående, det var inge kul...Tillsist sa de otroligt söta och fina sköterskorna att jag måste ner till mitt rum nu, jag var ensam kvar i salen och de hade städat ut alla platser utom min. Så jag fick hoppa över i rn rullstoll och rullas i väg - allt snurrade och jag spydde igen :-( Väl nere i rummet blev jag glatt överraskad, 3 mysiga tjejer vara en jag kände från hemstaden lg och småtala i en lugn atmosfär. Nu började jag dessutom må bra och deta värsta onda började förvinna. Vi hade trevligt i hop med våra strech-övningar, medicin-intag och allt var det var, mysiga tjejer. Nu är det torsdag morgon och jag har kommit hem, det känns inte så jättebra men smärtan är hanterlig. Trött är man också :-) Mina bröst då? Jag är sååå nöjd, var lite orolig för hur de skulle bli eftersom jah hade 1 cm häng innan, mn jävlar de står rakt ut - supersnygga! Ska försöka lägga in en bild om en stund...nu lockar sängen....go natt! |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Gäst
|
Det lät ju ändå inte såå farligt! Hoppas att allt går bra för dig! Jag ska själv operera mig den 21 april, kolla på min blogg om ni vill www.titsy.blogg.se!
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Member
Reg.datum: Feb 2009
|
Det kostade 50 000 allt som allt. Man stannar kvar en natt, verkligen skönt. Tuttarna blev jättefina och omvårdnaden var super - jag kan verkigen rekommendera Victoriakliniken och dr Charles Randqvist.
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Member
Reg.datum: Jan 2009
|
Citat:
hmm.. de kör hårt med bara anatomiska implantat eller? För alla på hemsidan ser ju jättenaturliga ut.
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:35.

Linjär visning