Gammal 2009-03-18, 19:06   #11 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Feb 2009
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av miap82 Visa inlägg
Jag valde KKAB dels för att jag bor 2 mil därifrån (skara)och dels för att jag har vänner som opererat sig där för olika saker och de säger att dom är helt underbara där
Dom som jag känner har alla fått det resultat som dom önskar sig på deras operationer.

Vart kommer du ifrån? Hade du kollar runt på olika kliniker o så innan eller?

Jag är faktiskt från falköping, så jag tyckte att det var väldigt smidigt att göra det på hemmaplan Inte långt hem efter op, och skulle det vara något problem så kan man komma till kliniken och kolla upp det ist för att vara orolig!

Jag var även på konsultation på en klinik i gbg, men jag tyckte KKAB kändes bättre, jag gillade deras före/efter-bilder, personalen var trevlig, och så jobbar en kompis mamma där så det kunde inte bli mycket bättre!

-rebecca- är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-03-18, 19:10   #12 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Mar 2009
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av -rebecca- Visa inlägg
Jag är faktiskt från falköping, så jag tyckte att det var väldigt smidigt att göra det på hemmaplan Inte långt hem efter op, och skulle det vara något problem så kan man komma till kliniken och kolla upp det ist för att vara orolig!

Jag var även på konsultation på en klinik i gbg, men jag tyckte KKAB kändes bättre, jag gillade deras före/efter-bilder, personalen var trevlig, och så jobbar en kompis mamma där så det kunde inte bli mycket bättre!

hehe perfekt
Jo, det är smidigt när man bor nära. Vet faktiskt inte om jag hade gjort det om jag hade varit tvungen att åka till Stockholm eller så....för bökigt för min del, jag är så slö
miap82 är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-03-19, 11:43   #13 (permalink)
Member
No Avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av miap82 Visa inlägg
hehe perfekt
Jo, det är smidigt när man bor nära. Vet faktiskt inte om jag hade gjort det om jag hade varit tvungen att åka till Stockholm eller så....för bökigt för min del, jag är så slö
Nej jag vet faktiskt inte heller om jag hade gjort de om jag vart tvungen o åka till sthlm. Gbg skulle jag kunna tänka mig, då det går så smidigt med tåg till/från falköping.

Men som sagt, bättre o vara bekväm och ha det nära, jag bor ju typ 600m från kliniken

Har du börjat bli något nervös än då?
Svara med citat
Gammal 2009-03-19, 17:17   #14 (permalink)
Erica
Gäst
No Avatar

Smile

Heej!

Jag ska har operations tid 21 april på plastikkirurggruppen i sthlm! Längtar också jätte mycket nu, har en blogg, www.titsy.blogg.se där jag skriver om allt kring bröstförstoringen, kolla om ni vill! =)

Svara med citat
Gammal 2009-03-20, 11:40   #15 (permalink)
Member
No Avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av -rebecca- Visa inlägg
Nej jag vet faktiskt inte heller om jag hade gjort de om jag vart tvungen o åka till sthlm. Gbg skulle jag kunna tänka mig, då det går så smidigt med tåg till/från falköping.

Men som sagt, bättre o vara bekväm och ha det nära, jag bor ju typ 600m från kliniken

Har du börjat bli något nervös än då?

Nä, jag är faktiskt inget nervös! Det kommer väl kanske
Det enda som jag är lite nervös över det är hur min sambo ska klara av båda barnen när jag ligger helt död o inte kan röra mig haha
Hoppas att jag intehar ont så länge...men det är lika bra att ställa in sig på det. Sambon har tagit ledigt i 2 veckor så efter det får jag klara mig själv.

är du nervös då? Har du nån annan än dig själv som du behöver tänka på ??
Svara med citat
Gammal 2009-03-20, 16:23   #16 (permalink)
Member
No Avatar

Standard

Nej jag är faktiskt inte det minsta nervös , bara otålig!

Ne jag har bara mig själv att ta hand om, vilket känns riktigt skönt. Det som blir jobbigt är väl o klara sig helt ensam , men det ska väl gå bra, och gör det inte det så blir det väl till o flytta hem till morsan ett par dagar o låta henne ta hand lite om mig, då hon ändå är hemma och är sjukskriven hon med
Svara med citat
Gammal 2009-03-20, 16:36   #17 (permalink)
Member
No Avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Erica Visa inlägg
Heej!

Jag ska har operations tid 21 april på plastikkirurggruppen i sthlm! Längtar också jätte mycket nu, har en blogg, www.titsy.blogg.se där jag skriver om allt kring bröstförstoringen, kolla om ni vill! =)
jag följer redan din blogg....riktigt bra!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies