Gammal 2009-03-16, 07:38   #1 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Feb 2009
Standard 2 veckor kvar!

Idag så är det 2 veckor tills det är dags för min operation! Gud vad jag längtar ska jag säga! Hoppas att dessa 2 veckor går lika snabbt som de 3 föregående veckorna har gjort ( var på konsultation för 3 v sen)!

Pratade med mamma lite om min operation igår, och hon stöttar mig och skämtar och säger att "bara du inte fläker ut dig i moore så är det lugnt!"

Tycker även att det är skönt att jag kommer ha min mamma i närheten efter min op, då hon själv är sjukskriven i 2 månader efter en axel-op. Även pappa & syrran är ju hemma på dagarna (sjukpensionär / mammaledig) så jag kommer nog kunna ta hjälp av dem om det skulle behövas !

Fast syrran är rätt förbannad för att ja ska operera mig, men bara för att hon själv inte har tillräkligt med pengar för att kunna op:a sig samtidigt

Är det någon annan som ska op:a sig 30 mars?

-
Op: 30 mars. Stefan Modin KKAB. 350 eller 390cc runda PIP (high profile) bakom muskeln.

-rebecca- är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-03-18, 12:00   #2 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Mar 2009
Smile Jag ska...

...operera mig den 1 april hos Stefan Modin!!!!

Än så länge är jag inget nervös, vill bara få det gjort.

Jag är mammaledig med 4 månaders och har en 2½ åring hemma så jag har tagit hjälp av sambon som ska vara hemma i 2 veckor
miap82 är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-03-18, 12:01   #3 (permalink)
Member
No Avatar

Standard Glömde

Glömde skriva att jag ska lägga in 390 pip bakom muskeln
Svara med citat
Gammal 2009-03-18, 14:38   #4 (permalink)
Member
No Avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av miap82 Visa inlägg
Glömde skriva att jag ska lägga in 390 pip bakom muskeln
1:a april är ju nära nog !
Jag funderar också på 390cc , men är rädd att det ska bli för stort! Kändes enormt när jag provade på konsultationen! Fast det kanske är för att ja inte har några bröst alls nu , som det blev så påtaglig skillnad !

Får ja fråga hur lång du är ?
Svara med citat
Gammal 2009-03-18, 14:44   #5 (permalink)
Member
No Avatar

Standard

Jag är 160cm och väger 58kg.
Jag har ju alltid haft bröst tillomed C-kupa men efter 2 barn så är de nu en a-kupa så jag ska väl mest fylla ut det som jag förlorat liksom :-)

Jag tyckte att 390 var stort men jag tycker det är snyggt med stora bröst, vill dock inte ha FÖR stora. Jag litar dock på henne och hon sa att det såg jättebra och naturligt ut för min kropp, sen har ju Stefan sista ordet så vi får väl se vad han säger om det.

Vad är dina mått?
Svara med citat
Gammal 2009-03-18, 14:51   #6 (permalink)
Member
No Avatar

Standard

Citat:
Jag är 160cm och väger 58kg.
Jag har ju alltid haft bröst tillomed C-kupa men efter 2 barn så är de nu en a-kupa så jag ska väl mest fylla ut det som jag förlorat liksom :-)

Jag tyckte att 390 var stort men jag tycker det är snyggt med stora bröst, vill dock inte ha FÖR stora. Jag litar dock på henne och hon sa att det såg jättebra och naturligt ut för min kropp, sen har ju Stefan sista ordet så vi får väl se vad han säger om det.

Vad är dina mått?
Ja då förstår jag att du vill fylla ut dem igen!
Ja jag tycker också att det är fint med stora bröst, emn det kanske inte är nått för mig, vad vet jag ! Men jag vill ju då inte att de ska bli för små heller ! Det är en hel vetenskap de där, så jag litar på dem på kliniken som kan det lite bättre !

Vem var du på konsultation hos? Jag var hos Malin. Ja som sagt stefan har ju sista ordet , och jag litar helt på att han väljer det som blir bäst!

Jag är 170/56-57, 70a. Så jag är lång och smal, väldigt mager överkropp, så jag tror inte att min kropp "sväljer" så mycket heller. Fast jag har ändå höfter, så jag kommer ändå inte bli en pinne med bröst =)
Svara med citat
Gammal 2009-03-18, 14:55   #7 (permalink)
Member
No Avatar

Standard

Jag tror det kommer bli skitsnyggt på dig!

jag var också hos Malin :-)
Svara med citat
Gammal 2009-03-18, 18:41   #8 (permalink)
Member
No Avatar

Standard

Citat:
Jag tror det kommer bli skitsnyggt på dig!

jag var också hos Malin :-)
Ja jag hoppas på det i alla fall =)
Visst var Malin underbar! Jag tyckte hon va hur bra som helst!
jag hade med mig massa frågor och så, men när hon gått igenom lite så hade hon typ täckt 99% av mina funderingar!

Hur kom det sig att du valde KKAB?
Svara med citat
Gammal 2009-03-18, 18:58   #9 (permalink)
Member
No Avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av -rebecca- Visa inlägg
jag hade med mig massa frågor och så, men när hon gått igenom lite så hade hon typ täckt 99% av mina funderingar!

Jag valde KKAB dels för att jag bor 2 mil därifrån (skara)och dels för att jag har vänner som opererat sig där för olika saker och de säger att dom är helt underbara där
Dom som jag känner har alla fått det resultat som dom önskar sig på deras operationer.

Vart kommer du ifrån? Hade du kollar runt på olika kliniker o så innan eller?
Svara med citat
Gammal 2009-03-18, 19:00   #10 (permalink)
Member
No Avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av -rebecca- Visa inlägg

Glömde en sak....

Jag har läst så himla mycket om bröstförstoring då jag velat göra en i flera år, så jag hade faktiskt inte så många frågor när jag väl var på konsultationen. Malin var väldigt saklig i sin beskrivning och var noga med att berätta om alla komplikationer som kan komma....det tycker jag bara är bra, så man kan förbereda sig på OM det nu blir något galet.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies