Gammal 2009-03-22, 12:54   #1 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Mar 2009
Post letar efter bra klinik

Jag har funderat i flera år på att göra en förstorning, har kollat upp en massa kliniker på nätet, men finns det någon som kan rekomendera en bra klinik?
Jag har nämligen bestämmt mig för att göra förstorningen men vill gärna hitta det rätta stället..

Tack så mycket i förhand

seelina är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-03-22, 15:56   #2 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Feb 2009
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av seelina Visa inlägg
Jag har funderat i flera år på att göra en förstorning, har kollat upp en massa kliniker på nätet, men finns det någon som kan rekomendera en bra klinik?
Jag har nämligen bestämmt mig för att göra förstorningen men vill gärna hitta det rätta stället..

Tack så mycket i förhand
Jag gjorde min förstoring på Nackakliniken hos Marie Wickman.. är super nöjd med henne! =)
Camilla är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-03-22, 22:56   #3 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Mar 2009
Standard

Citat:

Tack så mycket i förhand
jag gjorde min bröstförstoring på Akademikiliniken i stockholm.....
min kirurg heter Riikka Veltheim. Är såå nöjd!
Jacquiline är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-04-08, 12:21   #4 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Apr 2009
Thumbs up bästa kliniken

Citat:

Tack så mycket i förhand
Jag var på Sophiahemmet för min första konsultation men kände mig inte säker så jag gick på en till konsultation hos Dr.Oya på Strandkliniken. Jag kände direkt för Dr. Oya och det bemötandet jag fick på Strandkliniken.
Gjorde min bröstförstoring i förrgår, 6/4. Innan hade jag 80B och kommer att ha 80D eller möjligen 80Dd, lite osäker än . Jag la in Mentors Geléhallon runda 500g. jag var lite osäker på storleken men Dr.Oya rekomenderade den storleken till min bröstkorg som är ganska bred och jag kände att jag litade fullkomligt på henne. Jag har haft ont, fick mycket morfin efter op och trodde att jag skulle dö första gången jag skulle sätta mig upp och då de lindade mig. Sovit bra har jag ändå gjort dessa två nätter fast halvt sittande. Har börjat minska med de starka värktabletterna för de gör mig så illamående.
Mest är nu oron om allt som man känner med smärta, pirringar i brösten, svidande och brännande smärta är normalt? Man skall ju inte lyfta något heller men vad skall man göra då man är ensam hemma. Mat och dryck måsta man ju få i sig??
Någon mer som opererat sig nyligen därute?

Till dig som har svårt att välja klinik- gör ett besök på Strandkliniken och Dr.Oya.
Lycka till!
Lippan är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies