|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Mar 2009
|
Jag har funderat i flera år på att göra en förstorning, har kollat upp en massa kliniker på nätet, men finns det någon som kan rekomendera en bra klinik?
Jag har nämligen bestämmt mig för att göra förstorningen men vill gärna hitta det rätta stället.. Tack så mycket i förhand
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Junior Member
Reg.datum: Apr 2009
|
Citat:
Gjorde min bröstförstoring i förrgår, 6/4. Innan hade jag 80B och kommer att ha 80D eller möjligen 80Dd, lite osäker än . Jag la in Mentors Geléhallon runda 500g. jag var lite osäker på storleken men Dr.Oya rekomenderade den storleken till min bröstkorg som är ganska bred och jag kände att jag litade fullkomligt på henne. Jag har haft ont, fick mycket morfin efter op och trodde att jag skulle dö första gången jag skulle sätta mig upp och då de lindade mig. Sovit bra har jag ändå gjort dessa två nätter fast halvt sittande. Har börjat minska med de starka värktabletterna för de gör mig så illamående. Mest är nu oron om allt som man känner med smärta, pirringar i brösten, svidande och brännande smärta är normalt? Man skall ju inte lyfta något heller men vad skall man göra då man är ensam hemma. Mat och dryck måsta man ju få i sig?? Någon mer som opererat sig nyligen därute? Till dig som har svårt att välja klinik- gör ett besök på Strandkliniken och Dr.Oya. Lycka till!
|
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:40.

. Jag la in Mentors Geléhallon runda 500g. jag var lite osäker på storleken men Dr.Oya rekomenderade den storleken till min bröstkorg som är ganska bred och jag kände att jag litade fullkomligt på henne. Jag har haft ont, fick mycket morfin efter op och trodde att jag skulle dö första gången jag skulle sätta mig upp och då de lindade mig. Sovit bra har jag ändå gjort dessa två nätter fast halvt sittande. Har börjat minska med de starka värktabletterna för de gör mig så illamående.
Linjär visning