|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Mar 2009
|
Gjorde min bröst op för 1 mån valde 375 cc bakom bröst muskel men är inte nöjd dom är väldigt bredda men sticker i inte ut kan till omed använda mina gamla bh inte kul efter att ha betalat 40,000 o så är det rättså stor mellanrum mellan brösten eftersom jag hade enligt min läkare 150cc egen bröst vävnad undrar om de finns nån som varit med om liknande
Senast redigerad av nina-20 den 2009-03-23 klockan 18:40 |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Member
Reg.datum: Feb 2009
|
Citat:
vad har du för profil på inläggen? |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Gäst
|
Jag ska göra 375cc medium profil om en månad ungefär.
Men vad hade du för storlek innan och vad har du för storlek nu? Jag har A nu och min kirurg har sagt att jag kommer att få en full C kupa/D. Jag bestämmde först hög profil med min kirurg men jag själv ändrade till medium. Om du hade A kupa innan kan du väl inte använda samma Bh efter operationen? Tycker du att jag borde ta hög profil ist för medium? |
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Gäst
|
jag hade 75 a men ja använde b kupa ibland fast de täckte hela bröstet hehe jag hade valt hög profile om ja fick välja igen jag har nu 80 c men som ja sa dom är stora i omkrets men puttar inte ut i profile och är väldigt låga tycker ja hade önskat dom var lite mer uppe ångra jag använde bröstbandet för att trycka ner dem
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Gäst
|
Okej. Jag känner mig så osäker nu, på konsultationen så känndes iallafall medium bra när jag provade med sportbhn. Men nu vet jag inte. Men magkänslan säger medium ist för hög.
Det känns som att hög profil "bara" kommer att puta ut och inte liksom bli något åt sidorna. |
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Sep 2010
|
Jag har hög profil och mina bröst är enligt mig själv perfekta bröst till min överkropp o i profil eftersom de är så toppiga.
![]() Tyvärr är min underkropp lite bredare så jag kan nu iallafall i vissa lägen ångra att jag inte tog medium för att få bredden. Men då hade jag endast fått plats med 300 eftersom jag har så smal bröstkorg. Det kanske rättar till sig. Men viktigaste rådet till dig är att se till helheten. |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:41.

Linjär visning