Gammal 2009-03-22, 21:19   #1 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Mar 2009
Standard hej

Gjorde min bröst op för 1 mån valde 375 cc bakom bröst muskel men är inte nöjd dom är väldigt bredda men sticker i inte ut kan till omed använda mina gamla bh inte kul efter att ha betalat 40,000 o så är det rättså stor mellanrum mellan brösten eftersom jag hade enligt min läkare 150cc egen bröst vävnad undrar om de finns nån som varit med om liknande

Senast redigerad av nina-20 den 2009-03-23 klockan 18:40
nina-20 är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-03-22, 22:16   #2 (permalink)
Blondi
Gäst
No Avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nina-20 Visa inlägg
gjorde min bröstförstorning på citadell kliniken i landskrona hos jörg..
valde 375 mellan profile hade innan en 75b men den täckte rättså mycke av brösten hehe.
nu har de gått 1 mån fick använda bröstbandet i 2 veckor så att brösten inte åker för högt upp enligt min läkare men nu känns de att dom inte alls kommer upp utan att dom är stora i omkrets men går liksom inte alls ut. tyckte dom såg mycket större ut när ja fick prova ja visste inte om de olika profilerna förrens ja gjorde de o han berättade inte heller utan fick sen vet att ja fick mellan profil shit skriver en bok här hehe men e verkligen inte nöjg o inte så rik o göra om op
undrar om nån varit med om liknande
alltså, du tycker att dom blev platta?

Svara med citat
Gammal 2009-03-23, 18:04   #3 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Standard

ja dom sticker inte ut som jag förväntade mig utan är stora i bredden
Svara med citat
Gammal 2009-03-23, 20:29   #4 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Feb 2009
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nina-20 Visa inlägg
Gjorde min bröst op för 1 mån valde 375 cc bakom bröst muskel men är inte nöjd dom är väldigt bredda men sticker i inte ut kan till omed använda mina gamla bh inte kul efter att ha betalat 40,000 o så är det rättså stor mellanrum mellan brösten eftersom jag hade enligt min läkare 150cc egen bröst vävnad undrar om de finns nån som varit med om liknande

vad har du för profil på inläggen?
-rebecca- är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-03-23, 21:04   #5 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Standard

jag fick inte välja utan han sa 375cc o efter op frågade jag så sa han medel
Svara med citat
Gammal 2009-03-23, 21:24   #6 (permalink)
Erica
Gäst
No Avatar

Smile

Jag ska göra 375cc medium profil om en månad ungefär.

Men vad hade du för storlek innan och vad har du för storlek nu? Jag har A nu och min kirurg har sagt att jag kommer att få en full C kupa/D.

Jag bestämmde först hög profil med min kirurg men jag själv ändrade till medium. Om du hade A kupa innan kan du väl inte använda samma Bh efter operationen? Tycker du att jag borde ta hög profil ist för medium?

Svara med citat
Gammal 2009-03-23, 21:36   #7 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard svar

jag hade 75 a men ja använde b kupa ibland fast de täckte hela bröstet hehe jag hade valt hög profile om ja fick välja igen jag har nu 80 c men som ja sa dom är stora i omkrets men puttar inte ut i profile och är väldigt låga tycker ja hade önskat dom var lite mer uppe ångra jag använde bröstbandet för att trycka ner dem

Svara med citat
Gammal 2009-03-23, 23:00   #8 (permalink)
Erica
Gäst
No Avatar

Smile

Okej. Jag känner mig så osäker nu, på konsultationen så känndes iallafall medium bra när jag provade med sportbhn. Men nu vet jag inte. Men magkänslan säger medium ist för hög.

Det känns som att hög profil "bara" kommer att puta ut och inte liksom bli något åt sidorna.

Svara med citat
Gammal 2010-09-14, 12:21   #9 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Sep 2010
Standard

Jag har hög profil och mina bröst är enligt mig själv perfekta bröst till min överkropp o i profil eftersom de är så toppiga.
Tyvärr är min underkropp lite bredare så jag kan nu iallafall i vissa lägen ångra att jag inte tog medium för att få bredden. Men då hade jag endast fått plats med 300 eftersom jag har så smal bröstkorg. Det kanske rättar till sig. Men viktigaste rådet till dig är att se till helheten.
nimaer är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies