|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#4 (permalink) | |
|
Member
Reg.datum: Feb 2009
|
Citat:
Absolut det ska jag försöka med ! Jag ska ha 350 eller 390cc (high profile) runda PIP bakom muskeln. och min kirurg är stefan modin! Du då? Vilka planer har du? |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Member
|
Det är sagt 450-500cc under muskeln. vet att det ska bli runda inlägg men utöver det så vet jag INGENTING!!!
Det är jättejobbigt! Först var det sagt att stefan skulle op:a mig men sen ville Ivan kolla på mig så nu vet jag faktiskt inte hur det blir. Och som svar på min fråga om inläggen så fick jag... Det bestämmer vi på op dagen.. KUL!! Hade ju varit kul å vet på ett ungf pip, moderate, high profile etc |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Member
|
Citat:
Ja jag förstår att det skulle va kul o veta lite mer! Jag skulle iaf villa veta vliken kirurg jag ska ha! Men det spelar nog inte så stor roll . då båda ska vara oerhört duktiga! Och vad gäller märke på implantatet så provar ju du och kirurgen ut de som passar bäst innan operationen , så det blir säkert bra också! Men undra varför jag kunde få så mkt uppgifter om mina inlägg då! Beror nog vem man går på konsultation hos, och vad man har för förutsättningar och så. Men jag är inte 100% säker på vilka inlägg jag får förrän jag har pratat med stefan, men antagligen blir det de som jag provade ut iaf... Får ja fråga vad du har för mått och så? ja tycker 450-500cc låter så mkt Eller det såg ENORMT ut när jag provade 450 !
|
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Member
|
Konsultationen hade jag med Ann plus en lite senare med Ivan.. Alltså två stycken.
Under den första så fick jag bara pröva mig fram vilken strl som skulle passa hade själv tänkt mig 300cc men när jag fick pröva såvar det som en piss i havet.. därför så blev det 450-500cc. Mina mått är 152/60 och 80 runt bröstkorgen. Jag har kört cross och är därför väldigt bred axlad, man kan väl lugnt säga att jag har formen av en åtta. smal midja och bred upptill och nertill men TOTALT platt. Så för att det ska se proportioneligt ut så måste jag ta det större. Men som sagt så hade det ju varit kul att få veta vad det blir för inlägg.. Vem var du hos och gjorde konsultationen? jag gjorde min i jönköping och skulle gärna vilja op där oxå eftersom det där där jag bor, men det var fullt så det fick bli falköping.. |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Member
|
Ah jag gjorde också min konsultation i falköping, bor här så det är smidigast
Jag var hos Malin, hon var verkligen superbra! okej , men om du är 80 runt om så blir det säkert bra med 450-500! själv är jag bara knappt 70 runt, 170/57 - så lång o smal så det kanske inte är konstigt att det kändes stort! så 350 eller 390 får det nog bli för mig. man vill ju som sagt se propotionelig ut! Nu har jag höfter och smal midja, men inga bröst, så det ser lite fel ut tycker jag, men det är snart fixat ! |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Member
|
Ja det har du rätt i, att man kan fixa till det hela.
Men jag e bara så jäkla rädd att det ska göra oooont. När man är här inne och läser så skriver en del att det inte gjorde så ont, medans andra skriver att de spydde å så pga smärta.. Och så ont vill jag inte ha!! buhu. men men, vill man vara fin... Du har ju nära å bra då om du bor i Falköping.. Har du inte allt för ont så får du komma och hälsa på mig när jag ligger där å våndas.. haha.. Du e ju lång å fin så det kommer ju säkert bli skitsnyggt på dig Själv är jag lite orolig över att jag kommer se ut som typ Anna Book Ivan försäkrade mig att de kommer att bli runda, fina och toppiga (hans ord) så då får man väl lita på det... |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:41.

Linjär visning