|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Jag ska operera mej den 4 april på Proforma.
På konsultationen tyckte Calle att 390cc skulle passa mej eftersom jag inte ville ha FÖR stora bröst i föhållande till min kropp, jag är 181 cm & väger 57 kg. Har ändå lite rumpa liksom.. undrar hur mycket ni andra har lagt/ska lägga in & hur långa ni är & vad ni väger? samt vilken kupa ni har ![]() Thanks |
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Member
Reg.datum: Feb 2009
|
Citat:
Hejsan! Jag tror nod inte att 390 blir för stort, med tanke på att du är så lång! Fast du måste vara väldigt smal! Jag är 170/56 kg 70a, och ska lägga in 350 eller 390cc den 30 mars. |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Member
Reg.datum: Mar 2009
|
Jag la inte heller in så mycket....255.....gick ó köpte min förta bh idag....gick från hm med en 75 D (utan vaddering)....trodde jag skulle få c kupa.....
är 167 lång ó väger 53kg.... känns som alla lägger in så enormt mycket.....?! |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Member
Reg.datum: Feb 2009
|
Citat:
och jag som ska ha in 350 eller 390, känns ju som om det skulle bli stort! haha Vad hade du för bh-storlek innan? |
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Member
Reg.datum: Mar 2009
|
Citat:
jag har anatomiska (droppformade)....255 MF... hade 70A innan...... har bilder på min blogg....fast med bh..... www.endelommig.blogg.se |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:43.

Ena stunden är jag orolig att det är för stort, nästa att det är för litet. Beroende på vad man läser här och sen ser på bilder!
Linjär visning