|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej!! Jag funderar på att operera min bröst, operationen gör jag för att jag inte trivs med min bröst idag. Men jag bor på en lite ort så jag är lite orolig för att folk ska se ner på mig och prata illa om det. Ni som har opererat er vad har ni fått för reaktioner?
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Gäst
|
Jag har inte opererat mig än men ska göra det 21 april. Så kan ju inte säga hur folk reagerar.
Men tror att det finns folk som verkligen är emot det, eller vet att det finns. Men jag tror också att det har att göra med hur mycket man lägger in. På många så syns det ju inte ens att det är silikon. Men lägger man in så man får värsta bomberna så får man nog räkna med att folk kommer att tycka saker, tråkigt nog. |
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Gäst
|
Jag opererar mej den 20/4 och reaktionerna har varit ganska blandade.
Mamma blev skitsur och kallade mej bimbo (hon har smält det hela nu), min pojkvän tyckte att jag gör som jag vill, men är självklart stöttande och kommer att hjälpa till så gott det går sen efter operationen. två av mina kollegor fick veta för några veckor sen, vi jobbar rätt tight ihop då. någon läckte och nu vet alla på jobbet om det, men ingen har kommenterat det på något vis ![]() jag bryr mej inte alls speciellt mycket om vad folk tycker. hjärnan sitter inte i brösten och som svar på folks frågor om mitt "låga självförtroende" så tittar jag bara på dom och frågar vad dom menar, stora bröst är snyggt enligt min mening
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Gäst
|
Och folk som tittar ner på andra, deras åsikter är inte värda ett skit
Det är rätt svagt att göra det, då har man problem med sig själv tror jag! Det är din kropp så du gör vad du vill med den, så länge du vet vad du gör. Folk med åsikter om andra buissness kan stoppa upp dom
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej !!
opererades i februari. och da implantaten ar av mindre modell ar skillnaden inte sa pass stor att "utomstaende" reagerar. av de som vet om det var endel emot, och endel positiva, men alla har accepterat. det handlar inte om daligt sjalvfortroende !!!! det handlar om att du ska gilla dina brost !! valj en serios kirurg och lycka till !! |
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Member
Reg.datum: Feb 2009
|
Jag har inte opererat mig än , utan det blir den 30/3.
Jag bor också i ett litet samhälle, men de reaktioner jag har fått från min omgivning när jag har berättat vad jag ska göra har enbart varit positiva! De har tyckt att det ska bli roligt för min skull , och ett par stycken har sagt "Ååh det skulle jag också vilja göra!!", t.o.m min chef sa så!! Men jag tror att det hela handlar om vad man själv har för attityd till det hela, och om man ska göra "lagom" stora bröst eller JÄTTEstora ( inte för att det borde spela ngn roll men ändå) Jag tycker inte att du ska bry dig så mycket om hur du tror att de kommer att reagera, utan känner du att detta är något du vill, så tycker jag absolut att du ska ta o förstora dina bröst! Lycka till med vad du än bestämmer dig för! |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Gäst
|
jag bor också på en liten ort och har fått op tid den 14e april.
Jag ska lägga in 500ml samt lyfta dem, och kommer få en E-kupa, med andra ord stora bröst. (men det ska tilläggas att jag är 175cm lång väger ca 70kg och är ganska kurvig. har breda höfter och rumpa att ta av ;-) Men varför byr sig om vad andra tycker. Så länge man själv trivs, eller hur. Å för den delen så tror jag att de som snackar kring det är enbart avundsjuka. Vem vill inte ha stora fasta bröst?? De flesta reaktioner jag fått hittills när jag berättat det för vänner och bekanta är faktiskt i stil med... "ååå... det skulle jag också vilja göra". Så bry dig inte om vad andra säger. Gör det som känns bäst för dig. |
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:45.

Linjär visning