Gammal 2009-03-29, 12:59   #1 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Mar 2009
Wink Anders Liss i Luleå

Hej! jag har nyligen varit på konsultation hos Anders. Vi bestämde att han skulle stoppa in 350 cc hallon gele och göra ett bröstlyft och även fixa till bröstvårtorna. Jag hade tänkt sätta in 325 men han tyckte att 350 skulle bli bättre. hade varit kul att få svar av någon som gjort sina hos han eller så ni får gärna skicka bilder ni som har gjort samma som jag ska göra .

Senast redigerad av shuu den 2009-03-29 klockan 13:33
shuu är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-05-04, 22:36   #2 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Smile

Citat:
Ursprungligen postat av shuu Visa inlägg
Hej! jag har nyligen varit på konsultation hos Anders. Vi bestämde att han skulle stoppa in 350 cc hallon gele och göra ett bröstlyft och även fixa till bröstvårtorna. Jag hade tänkt sätta in 325 men han tyckte att 350 skulle bli bättre. hade varit kul att få svar av någon som gjort sina hos han eller så ni får gärna skicka bilder ni som har gjort samma som jag ska göra .
Hejsan. Ska operera mig hos honom om två dar! Jag är supernervös men har bara hört gott om honom. Jag ska sätta 450cc gelehallon hög profil.

Svara med citat
Gammal 2009-05-05, 10:43   #3 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
Hejsan. Ska operera mig hos honom om två dar! Jag är supernervös men har bara hört gott om honom. Jag ska sätta 450cc gelehallon hög profil.
Va roligt jo jag har också bara hört bra om honom, har en kompis som gjort sina hos honom o hon är jätte nöjd med sina bröst jag har ändrat mig från 350 till 375, har inte pratat med anders om det men får höra vad han säger på op dagen. Hoppas allt kommer gå bra för dig

Svara med citat
Gammal 2009-05-05, 20:05   #4 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Smile

Jag ändrade mig oxå bara några dagar före operationsdagen och mailade honom om att jag ville ha större implantat. Var rädd att dom skulle bli för små, tror att han måste beställa i förtid så maila han ist innan, han svarade snabbt på det.

Svara med citat
Gammal 2010-10-15, 11:32   #5 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Red face Bröstförstoring

Hej!

Ni som har gjort hos anders liss i luleå , vad ingick i erat pris? Kapselförsäkringar osv..?
Vad fick ni betala?

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies