|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Member
Reg.datum: Feb 2009
|
Yes! idag är det äntligen min tur...
Det känns helt sjukt att veta att senare idag så kommer jag ha ett par bröst!! ![]() Är uppe och fixar i ordning det sista innan det är dags att knata bort till KKAB. Hmm, det kanske är dags att bestämma dig för vilken storlek på inläggen jag egentligen vill ha !? Gahh, vaddå vara utei sista minuten!? Jaja , jag och stefan kommer säkert överens om det... Lycka till ni andra som opereras idag! Senast redigerad av -rebecca- den 2009-03-30 klockan 06:05 |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Member
|
Citat:
Hej hej ! Har kommit hem från kliniken nu, och allt gick så mycket bättre och enklare än vad jag kunde föreställa mig ! Det blev tillslut 350cc , då 390 var för breda för min bröstkorg, och ja vill inte att de ska sticka ut i armålan Jag har inte haft så fasligt ont , utan har kunnat röra på mig och resa mig upp i sängen och allt sånt, inget illamående eller så heller, än... Men man vet ju aldrig vad som kommer ! Jag tror nog inte att du behöver vara orolig, kommer att gå jättebra för dig med ! |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Member
Reg.datum: Mar 2009
|
Citat:
Halloj! Nu är jag också hemma och allt har gått jättebra! har inte heller behövt nån hjälp att ta mig upp ur sängen eller liknande utan klarar allt själv. Jag har nog kanske rört på mig lite för mycket idag t.om för jag känner att det bultar lite nu så jag ska snart krypa till kojs då jag är helt slut. Jag la in 390 som planerat och det ser sjukt snyggt ut Lite svullen o så men annars perfekt.Hur går det för dig rebecca??? |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Member
|
Citat:
Jo det går jättebra faktiskt! Jag mår fortfarande bra, är bara lite stel direkt på morgonen.. Jag önskar att jag kanske hade mått lite sämre, då hade det kanske varit lite enklare att ta det lugnt... Är så grymt rastlös Nu efter en vecka så har svullnaden gått ner och brösten är riktigt snygga, och är ganska mjuka redan! Och jag känner verkligen att de är perfekta till kroppen , inte för stora, inte för små Bättre resultat än vad jagtrodde att det skulle bli! Mår du fortfarande bra nu när det har gått ett par dagar? |
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:46.

Linjär visning