Gå tillbaka   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlingar > AVDELNINGAR > Plastikkirurgi > BRÖSTKIRURGI > Bröstförstoring

Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2009-03-31, 09:45   #1 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Question kostnad för andra op?

Har opererat brösten men ångrar mitt val av storlek =(
Har hört att det är billigare att operera sig andra gången då "fickorna" redan är gjorda, stämmer det?
Nån som har nån aning om ungefär vad det kan kosta??

Svara med citat
Gammal 2009-03-31, 18:34   #2 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Feb 2009
Standard

Varför ångrar du dig?
Vad jag har förstått så är det jätteolika från klinik till klinik så min rekommendation är att du ringer till din och frågar. På många verkar man kunna få lite rabatterat pris.. Hoppas, hoppas
hallonpaj är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-03-31, 20:17   #3 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Ångrar mig för jag känner att jag valde alldeles för små....
Det sjuka e att jag nästan ångrade mig i sista sekund till ett par ännu mindre för jag var rädd att de skulle bli för stora!...skönt att jag inte gjorde så iaf, då hade jag varit tokdeppig nu..... Skall boka tid för återbesök o höra vad de säger...

Svara med citat
Gammal 2009-04-09, 16:28   #4 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
Har opererat brösten men ångrar mitt val av storlek =(
Har hört att det är billigare att operera sig andra gången då "fickorna" redan är gjorda, stämmer det?
Nån som har nån aning om ungefär vad det kan kosta??
Känns som om det är värt att lägga ytterligare "lite" pengar för att göra dem så jag blir helt nöjd...

Svara med citat
Gammal 2009-04-16, 09:32   #5 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Feb 2009
Standard

Vad har du lagt i? Dina övriga mått? Håller med dig om att du givetvis ska göra dom så att du blir nöjd men du kanske "bara" har blivit fartblind
hallonpaj är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-04-16, 14:35   #6 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

La in 325 är 1.58 lång o väger ca 50kg....ska på återbesök om 1 1/2 vecka så ska höra mig för då om ev omop...

Svara med citat
Gammal 2009-04-19, 14:47   #7 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Apr 2009
Standard

Jag opererade mig för sju år sedan, la då in 250 cc och jag tyckte de vart för små. Nu efter att jag fått 2 barn är det dax igen, ska på konsultation 4:e maj Men vad jag har förstått är det dyrare att operera sig andra gången...vet tyvärr inte varför.
Lycka till
Kicki är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-04-21, 11:54   #8 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kicki Visa inlägg
Jag opererade mig för sju år sedan, la då in 250 cc och jag tyckte de vart för små. Nu efter att jag fått 2 barn är det dax igen, ska på konsultation 4:e maj Men vad jag har förstått är det dyrare att operera sig andra gången...vet tyvärr inte varför.
Lycka till
Hallå, är i samma situation som du, fast det är 12 år sedan jag gjorde mina. Visst blir det dyrare...
Vart ska du göra dina nya? Blir det samma klinik?
Fredrika är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-04-21, 20:40   #9 (permalink)
Member
No Avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fredrika Visa inlägg
Hallå, är i samma situation som du, fast det är 12 år sedan jag gjorde mina. Visst blir det dyrare...
Vart ska du göra dina nya? Blir det samma klinik?
Hejsan! Jag ska på Hermelinen i Luleå, det blir samma klinik som förut men dom har en ny kirurg nu. Tror det blir ca 5000 dyrare för byte av implantat. Är du missnöjd med din storlek? Var ska du göra din op?
Kicki är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-04-22, 08:58   #10 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kicki Visa inlägg
Hejsan! Jag ska på Hermelinen i Luleå, det blir samma klinik som förut men dom har en ny kirurg nu. Tror det blir ca 5000 dyrare för byte av implantat. Är du missnöjd med din storlek? Var ska du göra din op?
Hallå! Jag gjorde mina för 12 år sedan, la in koksalt då och betalade 23,000:-Det finns inte så mycket kvar av dom, beror väl på åldern (läckage?) samt att jag ammat 2 barn. Det ena bröstet är jätte fint till form men på det andra så syns själva inlägget, det är helt bubbligt =/ Så det är ju inte så kul att klä av sig inför folk med dom, haha.

Ska inte ha flera barn så nu får det vara dax...

Funderar på Improva, det är verkligen skitsvårt att välja!? Har du hört ngt om dom?

49,000:- kostade det där, vissa tar ju ca 10-15,000 extra för att plocka ut dom gamla Vad får du betala? Och vad ska du ha för inlägg?
Fredrika är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies