Gå tillbaka   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlingar > AVDELNINGAR > Plastikkirurgi > BRÖSTKIRURGI > Bröstförstoring

Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2009-04-16, 15:40   #1 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Apr 2009
Smile Livslängden på ett par gelehallon?

Någon som vet hur länge man kan ha ett par gelehallon i brösten tills dem går sönder?

LAILA är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-04-16, 19:12   #2 (permalink)
Member
No Avatar

Reg.datum: Feb 2009
Standard

Man får livstidsgaranti så förhoppningsvis håller dom livet ut
hallonpaj är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-04-17, 15:07   #3 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

min kirurg sa till mig att enda anledningen till att de skulle kunna gå sönder är ifall nån kommer åt med nåt vasst under operationen så att d blir en rispa på implantatet som sedan blir större o brister.... så förhoppningsvis har man haft en kirurg som har varit försiktig...

Svara med citat
Gammal 2009-04-24, 05:55   #4 (permalink)
Blondie
Gäst
No Avatar

Standard

Gud vad alla kirurger säger olika haha, alltså min sa 20-25 år, men det är svårt att säga. han sa även att de kan gå sönder utan att man ens märker det och att det absolut inte är farligt!

Förresten, någon som vet hur länge man ska ha ngn typ av stödbh på sej, min kirurg sa att jag ska sova i bygelbh, samt ha på mej den typ dygnet runt i en månad el vad det var. Någon som hört ngt annat?

Svara med citat
Gammal 2009-04-26, 12:29   #5 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Blondie Visa inlägg
Gud vad alla kirurger säger olika haha, alltså min sa 20-25 år, men det är svårt att säga. han sa även att de kan gå sönder utan att man ens märker det och att det absolut inte är farligt!

Förresten, någon som vet hur länge man ska ha ngn typ av stödbh på sej, min kirurg sa att jag ska sova i bygelbh, samt ha på mej den typ dygnet runt i en månad el vad det var. Någon som hört ngt annat?

Min kirurg sa att för att få så snyggt resultat som möjligt så skulle jag varken ha bh lr stödtopp på mig....bara om jag tyckte att det skulle kännas bättre. Men bygelbh skulle jag absolut inte ha då d ligger o skaver mot ärren o kan göra så att d blir fula.

Svara med citat
Gammal 2009-04-27, 10:36   #6 (permalink)
Blondie
Gäst
No Avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
Min kirurg sa att för att få så snyggt resultat som möjligt så skulle jag varken ha bh lr stödtopp på mig....bara om jag tyckte att det skulle kännas bättre. Men bygelbh skulle jag absolut inte ha då d ligger o skaver mot ärren o kan göra så att d blir fula.
Oj, så du skulle inte ha ngt alls på dej helst? Jag kör bygelbh och sportbh men har plockat ut själva stålbyglarna, så bhn är mera mjuk och ger ett skönt stöd bara brukar vila brösten och köra utan någon timme då och då!

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies