|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej!
Jag har under ett par år velat göra en bröstförstoring och har under det sista året verkligen känt att jag vill/ska göra en men mitt största frågetecken är detta, jag börjar känna mig mogen för bra och vill börja producera inom några år, är det bättre att vänta tills efter barneriet? Jag vill verkligen ha nu men brösten förändras ju verkligen under en graviditet, min syster och mamma hade normala innan, jättestora under gravititet och amning för att sen bara ha taxöron efter och hur blir det då om det är samma för mig fast jag har implantat? Någon som har någon erfarenhet? Tack på förhand! /Sara |
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Member
Reg.datum: Apr 2009
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Gäst
|
Tusen tack för ditt svar. Jätte skönt att höra från någon med egna erfarenheter! Men det låter ju som vi är/var i samma situation. Men varför ska du operera dig igen nu då om du skriver att brösten gick tillbaka och inte blev hängiga efter amning? Vill du bara ha större storlek eller? Jag har hört att det enda man brukar ångra är om man tar för små inlagg... Jag funderar nog på runt 250 som du hade. Ha en bekant som la in jag vet inte om det var 350 el 400 och det ser lite stort ut på hennes kropp tycker jag.
Men jag är verkliegn tacksam för dit svar, väldigt skönt att fåå ventilera lite med någon Jag har faktiskt boka in en rådgivningstid nu äntligen iaf. den 15 maj bär det av. Ha det bäst Sara |
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Member
|
Citat:
När brösten gått tillbaks efter ammningen och man kanske blitt nån cm bredare om rumpan så kändes brösten plötsligt lite för små igen :/ Vad väger du och hur lång är du? Har du a eller b kupa nu? Jag tyckte mina bröst vart små redan efter op, men man kan ju inte ångra sig då! Testa med ris om igen o kolla storleken. Vad kul att du fått tid för konsultation, jag var på 2 innan min första op. Hoppas det går bra!
|
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Gäst
|
Aah men då förstår jag, det var för att du tyckte de var för små bara då. Men hur är det i din familj, typ din mamma syskon och så, förändrades deras bröst mycket för min mammas och syster blev det ju verkligen ingenting kvar för så jag är verkligen lite fundersam över hur mina kommer bli sen... Men de e klart då har man ju implantaten kvar och fyller ut
Jag är 166 ck och väger för tillfället 64, tränar lite extra just nu för att gå ner till 60 till sommarn. he he Men det är klart, man vill ju inte bli besviken som du på att de är för små redan efter operationen, har hört att det är många som känner så. Det var min syster jag prata om som hade runt 380, hon satte in dem efter att hon fått barn, gelehallon droppformade, tycker de ser lite stora ut. Vad har du? Jag ska till akademikliniken, några åsikter om dem och var opererar du dig? Tack för feedbacken! |
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Member
|
Citat:
Jag är 168 o väger 58. Det sägs att man ska ta 50cc mer än man tänkt sig, för det "försvinner" liksom när det kommer innanför kroppen. Jag har koksalt nu men ska byta till runda gelehallon. Jag kommer att operera mig i Luleå på Hermelinen, så jag har ingen aning om Akademikliniken. Gå in på Qvinna.info och kolla där. Det finns mycket bilder på olika implantat och vikt och längd på de som gjort bröstförstoring. Det är en jättebra sida! De är lugnt! Kul att kunna hjälpa lite ![]() Lycka till |
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:53.

så kändes brösten plötsligt lite för små igen :/ Vad väger du och hur lång är du? Har du a eller b kupa nu? Jag tyckte mina bröst vart små redan efter op, men man kan ju inte ångra sig då! Testa med ris om igen o kolla storleken. Vad kul att du fått tid för konsultation, jag var på 2 innan min första op. Hoppas det går bra!
Linjär visning