|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: May 2009
|
hejsan , jag undrar en sak.. finns de ingen annan sak man kan göra för att få större bröst , ja har sökt i dagar efter produkter , hittat en massa men sedan sägs dom bara vara skit vilket jag också tror .
men ja vill inte tänka så negativt eftersom jag mår så dåligt av de vill ja inte ge upp hoppet om att de måste finnas nått som påverkar just mina bröst en anning större ialelfall.. finns de det ? ja vet en ört , puertica murfia nånting heter den , de sägs va en naturlig ört som hjälper dina bröst att växa och sådär, men vet inte om ja ska tro på de heller för då hade ju alla inte gjort bröst implantat . så vad kan jag göra??
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Gäst
|
Finns ju Macrolane om du inte vill göra implantat. Det sprutar du in i brösten. Allt jag har läst och sett om det har varit positivt,det enda är att du inte kan få lika stora som med implantat men du kan ju öka 2 storlekar iaf.
Billigare också men du behöver göra om det efter ett par år. Värt att fundera på kanske? |
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Gäst
|
hejsan , okej . de har jag faktiskt aldrig hört förutom en gång då vi bara hade ett kort enstaka samtal om det. tack för tipset men tror inte att jag skulle vilja testa det om ja ska va ärlig , vill inte hålla på med nått sånt heller , utan kanske något mer naturligt , men tack för tipset iallefall och kommentar , kom gärna me fler !
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:54.

men ja vill inte tänka så negativt eftersom jag mår så dåligt av de vill ja inte ge upp hoppet om att de måste finnas nått som påverkar just mina bröst en anning större ialelfall.. finns de det ? ja vet en ört , puertica murfia nånting heter den , de sägs va en naturlig ört som hjälper dina bröst att växa och sådär, men vet inte om ja ska tro på de heller för då hade ju alla inte gjort bröst implantat .

Linjär visning