Gammal 2009-05-03, 20:26   #1 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: May 2009
Question finns de ingen annan utväg?

hejsan , jag undrar en sak.. finns de ingen annan sak man kan göra för att få större bröst , ja har sökt i dagar efter produkter , hittat en massa men sedan sägs dom bara vara skit vilket jag också tror . men ja vill inte tänka så negativt eftersom jag mår så dåligt av de vill ja inte ge upp hoppet om att de måste finnas nått som påverkar just mina bröst en anning större ialelfall.. finns de det ? ja vet en ört , puertica murfia nånting heter den , de sägs va en naturlig ört som hjälper dina bröst att växa och sådär, men vet inte om ja ska tro på de heller för då hade ju alla inte gjort bröst implantat .

så vad kan jag göra??

Mikaela är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-05-03, 20:58   #2 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Finns ju Macrolane om du inte vill göra implantat. Det sprutar du in i brösten. Allt jag har läst och sett om det har varit positivt,det enda är att du inte kan få lika stora som med implantat men du kan ju öka 2 storlekar iaf.
Billigare också men du behöver göra om det efter ett par år. Värt att fundera på kanske?

Svara med citat
Gammal 2009-05-03, 21:02   #3 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

hejsan , okej . de har jag faktiskt aldrig hört förutom en gång då vi bara hade ett kort enstaka samtal om det. tack för tipset men tror inte att jag skulle vilja testa det om ja ska va ärlig , vill inte hålla på med nått sånt heller , utan kanske något mer naturligt , men tack för tipset iallefall och kommentar , kom gärna me fler !

Svara med citat
Gammal 2009-05-04, 21:06   #4 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

då blir det nog till att äta bullar men då är det ju risk att du ökar storlek även på resten av kroppen

Svara med citat
Gammal 2009-05-04, 22:42   #5 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mikaela Visa inlägg
hejsan , jag undrar en sak.. finns de ingen annan sak man kan göra för att få större bröst , ja har sökt i dagar efter produkter , hittat en massa men sedan sägs dom bara vara skit vilket jag också tror . men ja vill inte tänka så negativt eftersom jag mår så dåligt av de vill ja inte ge upp hoppet om att de måste finnas nått som påverkar just mina bröst en anning större ialelfall.. finns de det ? ja vet en ört , puertica murfia nånting heter den , de sägs va en naturlig ört som hjälper dina bröst att växa och sådär, men vet inte om ja ska tro på de heller för då hade ju alla inte gjort bröst implantat .

så vad kan jag göra??
Jag har testat nästan allt som man kan göra. En period smorde jag till och med in dem med soya som jag hade hört nånstans att det skulle funka, har testat tabletter och salvor men så klart har inget funkat. Har inte hört nåt om örten men det lär ju knappast funka det heller. Det är nog bara att operera som funkar..

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies