Gammal 2009-05-12, 23:02   #1 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard dubbelbröst?

Har opat mig för ca två veckor sen, till en början såg brösten fina ut. Men ju mer svullnaden gått ner desto värre ser det ut. Det ser ut som att jag har fyra bröst! Två på varann alltså. Kanske inte helt groteskt jättemycket men det inte alls snyggt. Har mailat min kirurg men inte fått svar.. Kan det här vara nåt som lagar till sig när implantaten faller på plats?, eller kommer jag måsta göra nåt åt det här? Har kollat mycket bilder och har inte sett så tydliga kanter hos nån annan. Kanterna är inte från implantatet utan det är mitt egna bröst som syns ovanpå. Har lagt 400cc gelehallon under muskeln. Jag är så otroligt ledsen, trodde att jag för första gången i mitt liv skulle få bli nöjd med mina bröst. Fortsätter det att se ut så här blir det ingen bikini för mig i sommar... Finns det någon som vet nåt???

Svara med citat
Gammal 2009-05-13, 11:06   #2 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Det är en inte så ovanlig komlplikation...men du skall ju absolut inte behöva ha det så! Dåligt av din kirurg att inte svara på mail, ring istället och ligg på ordentligt! Så mycket som man betalar så skall man ju bli nöjd med resultatet..
Är det en seriös klinik så ligger det ju i deras intresse att ha nöjda "kunder". Hoppas allt löser sig för dig!

Svara med citat
Gammal 2009-05-13, 13:14   #3 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Unhappy hon med fyra bröst igen

Alltså måste jag operera mig igen?? Måste jag välja större implantat för att få det snyggt? Har försökt att ringa men dom har stängt vissa dagar. Känner mig så fruktansvärt besviken och livrädd att jag ska behöva betala massor av mer pengar. Just nu känns det ganska hopplöst.. Känner mig som ett missfoster.

Svara med citat
Gammal 2009-05-14, 23:35   #4 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

hej var gjorde du oprationen någonstans om du bor nära skulle jag bara gå dit.. dåligt av läkaren

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies