|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: May 2009
|
Hej Alla!
Har lite frågor om bröstförstoring. Har sedan länge funderat på att göra förstoring då jag under mina tonår gick ner mycket i vikt, och brösten försvann helt enkelt med det. Då jag va överviktigt hade jag en full C, och efter att jag gått ner i vikt har jag en full B, liten C. Har varit på konsultation och har bokat tid för operation i augusti. Skulle va jättetacksam om jag skulle kunna få lite tips och råd om storlek ![]() Hon jag pratade med på Kliniken (Kosmetisk Kirurgi) tyckte att jag som minst skulle ha 500cc, vilket enligt henne skulle bli D eller E i Bh storlek. När jag provade dem tyckte jag att det såg otroligt stort ut, men jag vet också att det inte kommer att se precis likadant ut när väl operationen är gjord. Är ganska lång, smal men med kurvor, men vill fortfarande att det ska ge se naturligt och proportionellt ut till min kropp Längd: 179cm vikt: ca 68kg Bh storlek: 70C Ge mig tips! |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Member
Reg.datum: Feb 2009
|
Citat:
jag har också opererat mig på KKAB, för ca 7 veckor sedan och jag har bara gott att säga om dem! Men jag tror nog allt att du kommer att hamna på mer än D elle E kupa om du tar 500cc, om du hade 70C innan! Jag hade innan 70A och lade in 350cc och jag har nu 70 full D... det är ju inte så stort som det låter. Men min kropp har typ inte "svalt" några cc, utan brösten ser lika stora ut som de gjorde under konsultationen, då jag provade inläggen. Du är ju iofs både längre och tyngre än mig (170/57), fast jag tycker ändå att 500cc låter stort! En bekant till mig är ungefär som dig i längd/vikt och hon lade in 600cc, och de är jättestora! och hon hade ine så mkt bröst innan.... Nu vill jag ju inte låta alltför negativ, för vi gillar ju alla olika saker, och tycker olika saker är "lagom", men jag tycker inte att du ska välja inlägg som du själv tycker är stora! Lycka till med vad du än väljer! massa kramar från rebecca |
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Member
Reg.datum: Feb 2009
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: May 2009
|
Ok. Tack så mycket för råden. Grejen är att när jag va på konsultationen så träffade jag inte en kirurg, utan en sköterska. Så det hade kanske känts ännu mer tryggt om jag träffat en kirurg istället, men som du säger så ska man ju lita på deras expertis. Tror att jag ringer och hör mig för med dem på måndag. Det är ju så att i mitt fall är ju inte problemet att jag inte har ngn byst alls utan att jag vill få dem fylligare. Kan ju ha varit så att hon inte riktigt såg mitt problem eller min syn på vilket resultat det ska bli och trodde helt enkelt att det jag ville va att få en markant större storlek på dem. Tack än en gång för svaret.
Kram Sofie |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:00.

Linjär visning