|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Är 21 år idag och har velat förstorat brösten i några år.
Gick på ett preventivmedel som gjorde att mina bröst växte för mycket, sen när jag bytte sjönk de ihop, blev slappa och fick märken. Men om jag opererar brösten innan jag fått barn, vad händer då när jag blir gravid? Eller rättare sagt efter? Kommer man kunna amma? Kommer de sjunka ihop så man får göra ett bröstlyft? Överhuvudtaget, hur ofta måste man "förnya" brösten? För antar att de inte håller sig tills man stuper i graven. Tacksam för alla svar |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Gäst
|
Jag har opererat mina bröst, och jag har en dotter som jag ammat med implantaten. Det fungerar.
Det beror ju på det här med att byta ut dem...de flesta rekommenderar ju att de byts ut någon gång...men mina är över sju år och de är precis som nya, och sålänge jag inte känner av något konstigt så kommer jag inte byta. Tror det är ganska individuellt... |
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
Jag vill så gärna fixa tuttarn (är 27år) men har inte skaffat barn än. Blir väl barn om 3-4år. är det dumt att göra det nu tror du??? |
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Apr 2009
|
Hej! Jag hade haft mina i 8 år innan jag skaffade barn, ammade sedan 2 barn utan några problem. När dom var 12 år gamla, men fortfarande fina så valde jag ändå att byta upp mig i storlek. Så det är inget att gå och vänta på, om du nu inte känner att du ska göra det inom ngt år!!!
Så nu är man nyopererad igen, härlig känsla Lycka till! |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:04.

Linjär visning