Gammal 2009-05-21, 17:53   #1 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Question Innan man blir gravid?

Är 21 år idag och har velat förstorat brösten i några år.
Gick på ett preventivmedel som gjorde att mina bröst växte för mycket, sen när jag bytte sjönk de ihop, blev slappa och fick märken.
Men om jag opererar brösten innan jag fått barn, vad händer då när jag blir gravid? Eller rättare sagt efter?
Kommer man kunna amma?
Kommer de sjunka ihop så man får göra ett bröstlyft?

Överhuvudtaget, hur ofta måste man "förnya" brösten? För antar att de inte håller sig tills man stuper i graven.

Tacksam för alla svar

Svara med citat
Gammal 2009-08-03, 21:36   #2 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Det fungerar bra....

Jag har opererat mina bröst, och jag har en dotter som jag ammat med implantaten. Det fungerar.

Det beror ju på det här med att byta ut dem...de flesta rekommenderar ju att de byts ut någon gång...men mina är över sju år och de är precis som nya, och sålänge jag inte känner av något konstigt så kommer jag inte byta.
Tror det är ganska individuellt...

Svara med citat
Gammal 2010-01-05, 20:27   #3 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
Jag har opererat mina bröst, och jag har en dotter som jag ammat med implantaten. Det fungerar.

Det beror ju på det här med att byta ut dem...de flesta rekommenderar ju att de byts ut någon gång...men mina är över sju år och de är precis som nya, och sålänge jag inte känner av något konstigt så kommer jag inte byta.
Tror det är ganska individuellt...
Åh jag har letat jätte länge efter någon som ammat med implantat! Hur har brösten förändrats efter graviditet och amning?
Jag vill så gärna fixa tuttarn (är 27år) men har inte skaffat barn än. Blir väl barn om 3-4år. är det dumt att göra det nu tror du???

Svara med citat
Gammal 2010-01-22, 08:05   #4 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Jag har ammat 2 barn efter min op och det har inte varit några som helst problem. Tycker inte att de ändrat formen något nämnvärt heller, inte hängigare eller så.

Svara med citat
Gammal 2010-02-02, 14:33   #5 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Apr 2009
Thumbs up Inga problem!

Hej! Jag hade haft mina i 8 år innan jag skaffade barn, ammade sedan 2 barn utan några problem. När dom var 12 år gamla, men fortfarande fina så valde jag ändå att byta upp mig i storlek. Så det är inget att gå och vänta på, om du nu inte känner att du ska göra det inom ngt år!!!

Så nu är man nyopererad igen, härlig känsla
Lycka till!
Fredrika är inte uppkopplad  
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies