Gammal 2009-07-04, 17:41   #1 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Jul 2009
Question Bröstförstoring i Luleå

Jag har en längre tid funderat på en bröstförstoring och har nu äntligen bestämt mig för att utföra en. Jag har kollat upp flera kliniker i Stockholm men nu börjar jag titta på Hermelingn i Luleå. Tyckte tyvärr att dom hade lite information på hemsidan. Är det någon som har erfarenhet från dom, är dom bra? Vad använder dom sig av för inplantat och vad kostar det?

Tack för svar

Ibz30 är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-07-05, 21:57   #2 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ibz30 Visa inlägg
Jag har en längre tid funderat på en bröstförstoring och har nu äntligen bestämt mig för att utföra en. Jag har kollat upp flera kliniker i Stockholm men nu börjar jag titta på Hermelingn i Luleå. Tyckte tyvärr att dom hade lite information på hemsidan. Är det någon som har erfarenhet från dom, är dom bra? Vad använder dom sig av för inplantat och vad kostar det?

Tack för svar
Hej
Dom är superbra på hermelinen! Dom använder sig av mentors implantat både koksalt och gelehallon. det kostar 34000 för en bröstförstoring , om du tar anatomiska implantat kostar det 12000 extra.

Svara med citat
Gammal 2009-07-07, 20:54   #3 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
Hej
Dom är superbra på hermelinen! Dom använder sig av mentors implantat både koksalt och gelehallon. det kostar 34000 för en bröstförstoring , om du tar anatomiska implantat kostar det 12000 extra.
Hej tack för svaret. vad är mentors implantat? har bara hört talas om anatomiska implantat..

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies