|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Hejsan!
Jag ska åka till Thailand i höst och har funderat på göra min bröstförstoring där. Det är betydligt mycket billigare. Är det någon annan som har gjort där? När man läser på deras hemsida om hur dom utför ingreppen så använder dom sej av runda texturerade implantat oftast, och de står att efter operationen ska man massera dom för att minska risken för kaspelkontraktur. Jag har hört att man inte ska massera om man har texturerade implantat. Någon som har texturerade, som kanske vet/kan svara på de här? Samma sak med b-h.. där säger alla olika. På vissa kliniker får man en sport b-h eller någon liknande b-h och vissa säger att man inte ska använda nånting. Jag vill ju att brösten ska bli så naturliga som möjligt och har därför alltid tänk att jag vill ha anatomiska (droppformade) implantat. Men det finns tydligen för och nackdelar med allt. Dom kan rotera och få en onaturlig form, så det kanske inte är så bra ändå. Jag är rädd att ifall jag tar runda, att dom blir klot runda och ser fejk ut. Ni som har runda och anatomiska kan inte ni beskriva lite hur era bröst ser ut? =) Kram |
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Gäst
|
Hej! Jag har ocksa funderat pa att gora en brostforstorning i Thailand nagongang i borjan av nasta ar. Har du bestamt dig for att gora det dar? Du for garna beratta hur det gar isafall
![]() Citat:
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:19.

Linjär visning