|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#2 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej, jag är i samma situation som du. Det finns ju en informationsguide här på sidan som man kan använda och det skall ju komma en lista över rekommenderade kliniker. Jag har mailat och fått till svar att den är på gång och att de tillsvidare tycker att man skall hålla sig till stora och väl etablerade kliniker.
Inte mycket till hjälp kanske. Hursomhelt, lycka till! Mimmi |
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
tänk kvalite först och frmst så du inte ångrar dig. rådgör med HSAN ring eller maila dom och fråga om kirurgen du har valt har några varningar,prickar osv. själv har jag valt kosmetisk kirurgi AB pga deras goda rykten, varningsfria kirurger samt professionalitet. |
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Gäst
|
Vilken kanon bra sida!
plastikoperationer.net! KANON! Verkligen vad som behövs! På sidan kommer en lista på deras rekomenderade kliniker 2007 snart att finnas tillgänglig, jag ska ta ngn utan dem! Men det lutar mest åt Art clinic i Gbg .. trots vääldigt höga priser jämfört med andra! / Ängla |
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Gäst
|
Jag höll på ock letade jättelänge innan jag operarerade mina bröst. Efter mycket kollande blev det Plastikakademin i Linköping och jag har inte ångrat det en sekund. Superbra. Har tid planerat för att operera buken där om en månad. När jag höll på att välja så hade jag en massa krav men det som avgjode var nog allt gott jag hörde på nätet om professor Kratz som opererar där (känns konstigt att säga professor han är nämligen så himla snäll och personlig). Sen gjorde det ju inget att han inte var anmäld, är riktig plastikkirurg, professor i plastikkirurgi och så.
Lia |
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Gäst
|
hej gjorde en bröstförstoring på calanderska 20071105 .jag tog noga reda på allt o jämnförde priser ev anmälningar mot läkare o vad som ingår i priset ,hur länge läkaren ifråga har jobbat med plastikop,kompetens m.m valet blev Clas Lossing på calanderska proffsig ,gullig övrig personal .Jag är jättenöjd .
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
Har han samma priser som de flesta? |
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Gäst
|
Jag ska operera mig i höst och har valt att göra det på hos kosmetikkirurgi. flera som jag känner har opererat sig där och alla är super nöjda! Det kostar 37 600kr och då ingår självklart övernattning, narkos, operation, inlägg samt även frukost och en garanti för inläggen.
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:33.

Linjär visning