Gammal 2007-08-13, 10:36   #1 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Val av klinik??

Jag har googlat.. sökt och letat och hittat en hel del kliniker som verkar bra. Men hur vet man?
Nån som har tips..? Egna erfarenheter..? Kan inte alls bestämma mig!
Tacksam för svar..

Svara med citat
Gammal 2007-08-14, 10:30   #2 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Svårt att säga

Hej, jag är i samma situation som du. Det finns ju en informationsguide här på sidan som man kan använda och det skall ju komma en lista över rekommenderade kliniker. Jag har mailat och fått till svar att den är på gång och att de tillsvidare tycker att man skall hålla sig till stora och väl etablerade kliniker.

Inte mycket till hjälp kanske.

Hursomhelt, lycka till!

Mimmi

Svara med citat
Gammal 2007-10-23, 19:31   #3 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Exclamation

Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerad användare Visa inlägg
Jag har googlat.. sökt och letat och hittat en hel del kliniker som verkar bra. Men hur vet man?
Nån som har tips..? Egna erfarenheter..? Kan inte alls bestämma mig!
Tacksam för svar..
Hej
tänk kvalite först och frmst så du inte ångrar dig. rådgör med HSAN ring eller maila dom och fråga om kirurgen du har valt har några varningar,prickar osv.

själv har jag valt kosmetisk kirurgi AB pga deras goda rykten, varningsfria kirurger samt professionalitet.

Svara med citat
Gammal 2007-10-28, 00:34   #4 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard plastikoperationer.net

Vilken kanon bra sida!
plastikoperationer.net! KANON! Verkligen vad som behövs!

På sidan kommer en lista på deras rekomenderade kliniker 2007 snart att finnas tillgänglig, jag ska ta ngn utan dem! Men det lutar mest åt Art clinic i Gbg .. trots vääldigt höga priser jämfört med andra!

/ Ängla

Svara med citat
Gammal 2007-10-30, 19:12   #5 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Smile Plastikakademin!

Jag höll på ock letade jättelänge innan jag operarerade mina bröst. Efter mycket kollande blev det Plastikakademin i Linköping och jag har inte ångrat det en sekund. Superbra. Har tid planerat för att operera buken där om en månad. När jag höll på att välja så hade jag en massa krav men det som avgjode var nog allt gott jag hörde på nätet om professor Kratz som opererar där (känns konstigt att säga professor han är nämligen så himla snäll och personlig). Sen gjorde det ju inget att han inte var anmäld, är riktig plastikkirurg, professor i plastikkirurgi och så.

Lia

Svara med citat
Gammal 2007-11-13, 19:44   #6 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Smile kanon bra

hej gjorde en bröstförstoring på calanderska 20071105 .jag tog noga reda på allt o jämnförde priser ev anmälningar mot läkare o vad som ingår i priset ,hur länge läkaren ifråga har jobbat med plastikop,kompetens m.m valet blev Clas Lossing på calanderska proffsig ,gullig övrig personal .Jag är jättenöjd .

Svara med citat
Gammal 2007-11-26, 23:24   #7 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Citat:
hej gjorde en bröstförstoring på calanderska 20071105 .jag tog noga reda på allt o jämnförde priser ev anmälningar mot läkare o vad som ingår i priset ,hur länge läkaren ifråga har jobbat med plastikop,kompetens m.m valet blev Clas Lossing på calanderska proffsig ,gullig övrig personal .Jag är jättenöjd .
Får jag fråga hur lång tid det tog att få tid för att komma på konsultation och sen hur länge de fick vänta på operationstid?

Har han samma priser som de flesta?

Svara med citat
Gammal 2010-04-02, 00:24   #8 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Citat:
Hej! Jag har börjat kolla runt på nätet efter olika kliniker och priser. Vad fick du betala och vilken protes valde du? Vad ingick i priset på Calanderska? Tacksam för svar.

Svara med citat
Gammal 2010-04-22, 18:00   #9 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard kosmetikkirurgi

Jag ska operera mig i höst och har valt att göra det på hos kosmetikkirurgi. flera som jag känner har opererat sig där och alla är super nöjda! Det kostar 37 600kr och då ingår självklart övernattning, narkos, operation, inlägg samt även frukost och en garanti för inläggen.

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies