|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Är det någon som har eller ska förstora brösten i Linköping?
Några tips om bra plastikirurger i Linköping? Har varit på ett par konsultationer men ingen av dem känns riktigt ok. Vore överlycklig över tips och info om bra kirurg och även om hur ni upplevde operationen :-) Cia |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej,
Har hört att Plastikakademin i Linköping och Gunnar Kratz som opererar där skall vara bra. Han är ju professor i plastikkirurgi så han borde ju veta vad han gör. Har inte själv varit dit men det är vad jag hört... Har du varit där? Vad tycket du? Lycka till! |
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Oct 2009
|
Det verkar vara många som föredrar Gunnar Kratz och väljer att operera sig hos honom. Jag har inte träffat honom men hag har läst på lite om honom på olika sidor vad folk har sagt, och jag överdriver inte när jag säger att jag har inte läst något dåligt om honom. Alla har varit nöjda, vad jag har läst. Funderar själv på att åka dit och på en konsultion.
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Gäst
|
Har bara bra erfarenheter av honom och Plastikakademin. Sen jag opererade mig för några år sedan så har ett helt gäng med mina kompisar varit där och blivit opererade och alla är lika nöjda så det var nog ingen engångs företeelse.
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:22.

Linjär visning