Gammal 2009-10-15, 08:52   #1 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Sep 2009
Standard Missnöjd och försökt få rätt?

Hej,
jag är reporter på tidningen Råd & Rön och jag ska skriva en artikel om skönhetsoperationer. Jag kommer bland annat att skriva om de skydd man har som konsument ifall något går snett eller om man blir missnöjd, och jag söker därför en person som är missnöjd med sin operation (det behöver inte vara bröstoperation, det kan vara vilken sorts operation som helst) och som har vänt sig till HSAN eller liknande för att få rätt efter operationen. Om du har blivit missnöjd av någon anledning, och har lust att diskutera detta vidare med mig, kontakta mig då via det här forumet eller maila mig på annika.berge@radron.se.
Du får givetvis vara anonym.
Vänliga hälsningar
Annika Berge

journalist är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2009-10-15, 16:50   #2 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Scoop för journalist

Annika, du som är journalist. Vore det inte intressant för dig att visa att sajten plastikkirurgiforum.se drivs av den autonoma vänstern? Sedan jag började skriva om det på internet så har de ändrat ägare till domänen minst 11 gånger i september. Att jag berättar vem som står bakom sajten är meningslöst eftersom de bara kan förneka det. Om de själva talar om vem som äger sajten för dig (och också tidigare ägare eftersom ev någon/några av de nya ägarna kanske jag inte känner till) så kan jag berätta för dig hur du enkelt kan kontrollera att det är en aktiv medlem i den autonoma vänstern.
Du kan begära att den organisation som har hand om domänen .se berättar vem som äger dommännamnet. Ev krävs det att du går via länsrätten för att få reda på det.
Företaget Jelly-Soft som tillhandahåller forumet kan också berätta vem som står bakom sajten (eller de kunde de tidigare innan september när de började byta ägare ofta).
Jag reagerar starkt på att politiska grupper i det fördolda utnyttjar människors intressen för att få in reklampengar till aktiviteter som reclaim Rosengård, reclaim the street och andra upplopp. Det är medvetet som ett forum för plastikkirurgi startades eftersom det bedömdes att de personer som skulle skriva på ett sådant forum skulle vara mindre engagerade i annat och vara mindre kritiska.

Svara med citat
Gammal 2009-10-15, 16:54   #3 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Du hittar mina inlägg under signaturen Anna- Carin.
Om sajten plastikkirurgiforum var seriös kunde de skriva vem som står bakom sajten men de gör de inte eftersom de har en dold agenda.
Jag vet att det är så och det vet autonoma vänstern också men de förstår inte vem jag är.

Anna- Carin

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies