|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Plastikkirurgen Michael Olenius äger sajten qvinna.info!!! Michael Ohlenius äger MFAF holding ab 556749-6582 som äger Medical Finance 556554-9191 som äger Media Production Håkan Solberg ab 556437-0277 som är administratör för sajten qvinna.info. Domänen qvinna.info ägs av Mediaproduktion Ab= som är ett fejkat företag men är registrerat som ägare av domänen qvinna.info. Det här fejkade företaget uppger samma adress och telefon som Media Production Håkan Sohlberg ab Arenavägen 41 12 tr 12177 Johanneshov.
Michael Ohlenius varför gömmer du dig på det här sättet? Skriv att det är du som äger sajten som du använder för att låna pengar till alla plastikkirugers patienter. Oseriöst Michael!!! Dessutom låter du Calle vara "expert" på sajten. Stå för det du gör Michael och var "expert" på din egen sajt! |
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Gäst
|
Ja, det stämmer att han äger de två andra företagen. Jag har varit hos honom på arbetsintervju (sökte jobb i Proformas reception) och då berättade han det. Känns lite oseriöst att han inte är öppen med det på sidorna men i övrigt är det väl inget fel? Eller...? En smart affärsman skulle jag kalla honom.
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
Men vad spelar det för roll egentligen, hänga läpp över det liksom! Jag har tagit lån via medical finance och gjorde mina bröst på proforma clinic. Men det är väl bara bra att det finns företag som lånar ut pengar och dessutom räntefritt upp till 30000kr. Vissa personer kanske inte skyltar med att dom äger det ena efter det andra. Man får istället vara glad att det finns möjligheter som tex i mitt fall att jag fick ta ett lån och göra ett par jättefina bröst som jag är jätte nöjd öve,r som jag velat göra i så många år och inte kunnat ha möjlighet till först nu. |
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:29.

Linjär visning