Gå tillbaka   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlingar > AVDELNINGAR > Plastikkirurgi > BRÖSTKIRURGI > Bröstförstoring

Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2009-11-18, 15:24   #1 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Någon som op plastikhuset Linköping?

Hej jag skulle vilja komma i kontakt med någon som opererat sig på plastikhuset i Linköping, och vill höra om resultatet blev bra? Jag och en kompis funderar att göra det där

Svara med citat
Gammal 2010-09-15, 12:00   #2 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Sep 2010
Standard

Hej!
Jag opererade mig på plastikhuset för 6 dagar sedan och är än så länge mycket nöjd med hur jag blev omhändertagen under operationsdagen. Resultatet är svårt att avgöra än men det ser bra ut än så länge.....även om de är lite väl perfekta än för min smak. Jag kan starkt rekommendera Plastikhuset.
//Nina
nimaer är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-01-18, 12:31   #3 (permalink)
ida
Member
No Avatar

Reg.datum: Jan 2011
Standard

Jag har bokat konsultation där
ska dit i februari, tycker dom verkar bra!
ida är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-01-19, 21:13   #4 (permalink)
Junior Member
No Avatar

Reg.datum: Nov 2010
Standard

Hejsan!
Jag har op av Pär Danielsson i dec -10. Jag är otroligt nöjd med konsultationen, kontakten via mail och telefon samt hur man blev behandlad på op dagen. Allt fungerade perfekt! Jag kan varmt rekommendera plastikhuset.

Vad gäller brösten är de lite osymmetriska än så länge, men det har gått 4 v så ena bröstet är mer svullet än det andra. Det kan ju bli bättre när det lagt sig.

Lycka till!
Tessan32 är inte uppkopplad  
Svara med citat
Gammal 2011-12-01, 18:26   #5 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Thumbs down

Citat:
Ursprungligen postat av Tessan32 Visa inlägg
Hejsan!
Jag har op av Pär Danielsson i dec -10. Jag är otroligt nöjd med konsultationen, kontakten via mail och telefon samt hur man blev behandlad på op dagen. Allt fungerade perfekt! Jag kan varmt rekommendera plastikhuset.

Vad gäller brösten är de lite osymmetriska än så länge, men det har gått 4 v så ena bröstet är mer svullet än det andra. Det kan ju bli bättre när det lagt sig.

Lycka till!
Jag skulle kunna sända några bilder och visa hur dåligt resultat jag fick av att göra en bukplastik hos per. Set ser faktiskt helt förjävligt ut. Ärret är Snett, vint, tjockt och skiiithemskt!! Dessutom står han inte för att han gjort fel utan kräver betalning utan att ens tittat på hur det ser ut. Han bryr sig inte ett dugg, han tar inte sitt ansvar, inte i mitt fall i alla fall och folk inom vården har beklagat sig bedrövligt mycket över hur hemskt mitt ärr ser ut och gett mig råd om att anmäla. Jag är i en extremt jobbig situation nu och verkligen jätteledsen och mår otroligt dåligt.

Svara med citat
Gammal 2012-01-28, 10:52   #6 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Tyvärr, sök er omkring efter någon annan om ni inte vill ha fula ärr och ett jobbigt efterspel med denna karl. Rekommenderas absolut inte!!!

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies