|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Nov 2009
|
Hej!
Jag behöver råd och tips om hur jag får mina bröst som jag vill ha dem! Nu har har dem ganska långt isär och det är inget "häng" på dem som jag vill ha! jag ska byta till framför i januari och ska då även byta implantat! Kika på bilderna och kom med åsikter! De bleka bröstbilderna är mina, den andra är mina brömbröst, kan jag få till dem tro? Kram
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Gäst
|
Svårt att säga... Du ser ut att ha runda implantat med hög projektion idag, eller?
För att få en lite mer "naturlig" form med en större fyllighet nedtill används ofta anatomiska bröstimplantat istället för runda. Hur lämpligt det är i ditt fall är svårt att uttala sig om då det delvis beror på hur mycket egen bröstvävnad du har. Kan vara värt att underöka närmare dock... Hur brett isär brösten sitter efter en förstoring beror oftast på hur brett isär de satt innan. Man måste alltid placera implantaten på ett sådant sätt att de täcks av din naturliga bröstvävnad för att inte få synliga kanter. Lycka till! Hur kommer det sig förresten att du flyttade fram implantaten? |
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Junior Member
|
Jag har inte flyttat fram mina implantat än, ska göra de i januari! Jag ska göra de för att ja DB och jag tror jag får bukt på de problemet bäst om jag flyttar fram implantaten!
Jag har ganska mycket egen bröstvävnad då jag hade c kupa innan då de borde bli lite mer häng än vad det är nu! Jag har PIP 510 highprofil nu! tror du att de kan hjälpa att byta till större/mindre implantat?
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Junior Member
|
Ah, jag är alldeles ny här så den funktionen har jag inte provat! jag ska absolut skcika ett inlägg till dem då =P
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:31.

Omoperation 12/1 Framför muskel

Linjär visning