|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
ja kom t falköping den 30 nov kl 18, jättenervös, lämnade 3 barn o min pojkvän hemma o drog för att "fixa brösten" , blev visad till rum 12 me tv o säng. tankarna snurrade i trehundra så 2 på natten fick ja be om sömnmedel, somnade o blev väckt ca 07.30. fick träffa 2 kirurger, stefan o ivan , som ville lyfta båda mina bröst o planeringen va 450 cc men det blev 500 cc high profile bak muskeln. sen fick ja vänta hela dagen på min tur, klockan 15.00 va det då min tur . blev sövd o sen har ja mest minnesluckor, minns igenkligen inget förän vid 22 på kvällen, vet att muskeln krampade o ja hade ONT. fick ketogan som va helt sjukt gott för det tog bort det mesta, spydde mkt efter narkosen, kunde inte ens dricka kaffe. på natten hade ja svårt att ligga ner för det ger ett tryck upptill som inte liknar nåt, tackade nej till både morfin, ketogan o lugnande inför natten o somnade ändå..helt slut :/
sen vaknade jag 05.10 på morgonen, bamsepigg, hade ont men valde att bara ta panodil. det va liksom inget man kunde orka. sen blev ja utskriven vid 09. kom hem o min pojkvän fick hjälpa mig med ALLT. duscha, klä på, det som blev va att det va stenhårt o bara sååå ÖMT. nu 3 dagar efter op har implantaten redan åkt ner o mina bröst är runda o fina, inga blödningar från lyften, det sticker lite o så , men det är mkt bättre idag. har bara känsel på ett bröst men allt känns som sagt redan kanon. testade en bikini igår o ja lovar att det va värt varje minut av smärta !! betty, 500cc hp bak muskeln. bröstlyft båda =) happy ( o min pojkvän e lika happy=) |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej,
glad jag blir över att allt gått bra för idag. Jag undrar hur dick till väga när du skulle välja klinik för ingrepp. Jag är där just nu, bor i Skåne, Malmö som närmsta och det finns en del att välja mellan, så Hur valde du? Lila74 |
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Member
Reg.datum: Oct 2009
|
Citat:
Själv opererade mig de 11/11 och jag mådde jättebra!!!. inget ont, men jag fick inte lyfta armarna. Dr Nilsson på Umeå kliniken opererade mig 1,3 kilo på varje bröst och jag har inte ont det känns lite men inte så mycket och jag är super gladddddddddddddddddddd att äntligen gjode det. |
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:32.

Linjär visning