|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Member
Reg.datum: Dec 2009
|
Hej
Jag har gjort bröst förstoring i mars 2009 och sedan så gjorde jag ett lyft för 3 dagar sedan samt bytte implantat från 530 till 430 då det var otroligt stort på mig. Undrar om någon kan tipsa om hur det kan bli med ärr efter lyft?? |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
Jag ska också göra bröstförstoring samt lyft och undrar hur du valde klinik och varför du valt den klinik du haft.För och nakdelar mm samt är du nöjd? Tack på förhand. Carro |
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Member
|
Citat:
Sedan så valde jag den klinik som erbjöd att göra som jag vill och även gav råd och realistiska förväntningar samt kirurgen sa att han kan nås på telefon när som helst ifall jag har frågor både innan och efter operationen . Han sa ifall det blir komplikationer ska du inte oroa dig jag kommer ta hand om allt. Det är så att man vet aldrig vad man råkar ut för efter operationer,det kan hända tråkiga saker. Personligen tycker jag man känner av det på konsultationen ifall det känns okej. Ifall läkaren lyssnar på hur du vill ha det och sen säger han sin åsikt fast det är ändå upp till dig att avgöra hur du vill ha det,du ska bära brösten inte läkaren. Nu har det gått nästan 4 veckor sen min operation och lyftet ser bra ut men dem undre ankarärr har fortfarande inte läkt, speciellt under det vänstra bröstet men jag har varit hos min läkare några gånger på kontroll ,dvs dem har noga kollat att läkningen går som den ska och det känns verkligen bra för man blir lite deprimerad ifall man får problem vid läkningen. Det kan hända att jag får fula ärr men tydligen så sa dem att det går att korrigera med att man tar bort dem i lokalbedövning så det känns inte hopplöst. Jag som sagt rekomenderar att man går till vissa kända kliniker och sedan så där det känns som mest positivt och säkert ska man slå till. Det är viktigast att man har en läkare som lyssnar och inte pratar som jag råkade ut för på en klinik,han bara malde på som att det var han som ska besluta vilken storlek jag ska ha . Tänk dig han sa till mig "Jag gillar inte stora bröst och därför..." Herregud vad fräckt av honom. Ifall du har några andra frågor är du välkommen jag svarar gärna. Jag har som sagt redan gjort det du planerar att göra . Kram och lycka till |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Gäst
|
Citat:
Kram Carro |
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Member
|
Citat:
Akademikliniken har jag ingen bra erfarenhet av då den läkare som jag träffade på konsultationen bara malde på och liksom det var hans vilja och hans storlek som ska fram. Jag ville ha lite större än normalt men inte överdrivet dock. Tänk innan hemma vilken storlek du vill ha och ifall du vill ändra dina bröstvårtor ifall du har lite stora så lär dem töjas när du lägger in implantat. Andra kliniker som jag kan rekomendera dvs dem lyssnar på dig,säger sin åsikt och för-nackdelar samt ger en realistisk bild av hur det kan bli:Viktoriakliniken,Plastikkirurgigruppen,Nackakl iniken(jag op. där),Strandkliniken. Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej igen
Tack för ditt svar. Jag har varit inne på Nackaklinikens hemsida och det känns som en bra seriös klinik. Har även kollat in dom andra också. Ska försöka ringa runt imorgon. Jag har en fråga till. Jag undrar hur resultatet blev utan lyft och varför du inte gjorde lyftet samtidigt? Hade du stor eller liten byst innan? Tusen tack för alla goda råd Mvh Carro |
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:33.

Linjär visning