|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Gäst
|
Hej. Har efter 3 barn bestämt mig för att förstora brösten. Är nu i den fas då jag ska välja klinik. Jag vill gärna få tips och råd om kliniker i st-holms län. Finns det någon som kan tipsa mig om någon bra klinik/kirurg eller varna mig för någon. Tack på förhand.
Mvh Carro |
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Gäst
|
Добрый день
Хорошие люди подсказали тему для бизнеса с не большими вложениями,может кому тоже полезно.Бизнес сдавать квартиры по суткам,поделитесь информацией кто в теме.Сам я бизнесом ни когда не занимался информации ноль,поэтому будет важен любой совет,с чего начать,где надо регистрироваться в налоговой или лучше по черному,и главное где давать рекламу в каких газетах,журналах или сайтах (если такие вообще есть) Сам я из Перми. Заранее всем огромное спасибо,надеюсь на помощь. С уважением ваш друг Влад |
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Jan 2010
|
hejhej...jag har bokat tid för konsultation på akademikliniken....har hört bra om dom ...det sägs att dom har mycket erfarenhet.... funderar på att operera buk,förstora bröst pga...ammande så tappade den formen.....nu har jag slapp c-d.....hoppas det går . sen vill jag göra ridbyxlår fettsugning.... ska du bara göra en förstoring?
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:48.

Linjär visning