Gå tillbaka   Forum om plastikkirurgi & kosmetiska behandlingar > AVDELNINGAR > Plastikkirurgi > BRÖSTKIRURGI > Bröstförstoring

Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat.

Svara

LinkBack Ämnesverktyg Sök i det här ämnet Visningsalternativ
Gammal 2010-01-12, 18:28   #1 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard Victoriakliniken eller srandkliniken

Funderar på att använda victoriakliniken eller strandkliniken till min kommande bröstförstoring. Finns det någon därute med erfarenheter därifrån?
Tack och kram

Svara med citat
Gammal 2010-01-14, 21:31   #2 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Jag har själv valt Victoriakliniken i Saltsjöbaden, på inrådan av en vän, samt efter ett mycket seriöst och bra bemötande från kliniken.
Operationen beräknad till nästa vecka...

Svara med citat
Gammal 2010-01-22, 09:14   #3 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard

Jag gjorde min op på Victoriakliniken -02 och är väldigt nöjd med resultatat, även om jag nu i efterhand önskar att jag valt en större storlek.
Kliniken gav verkligen en känsla av lyx och personalen var vad jag minns väldigt gullig.
Fick verkligen förtroende för dem och att kirurgen valde det implantat som passar min kroppstyp bäst (smal och utan egen bröstvävnad).
Nackdelen var väl att de är lite dyra (betalade 47 000, inkl försäkring, för anatomiska geléhallon).
Lycka till!

Svara med citat
Gammal 2010-05-15, 21:38   #4 (permalink)
Oregistrerad användare
Gäst
No Avatar

Standard from erneralds

Har själv varit på konsuktation på både viktoria och strandkliniken. Viktoriakliniken kändes helt klart mycket lyxigare. Men man ska inte låta sig luras av det. Visst, kirurgen är trevlig och så, men han lyssnade inte alls på mina önskemål.
Men på strandkliniken så lyssnade hon på mig innan hon tyckte en massa saker, sen kom vi fram till beslut tillsammans. Känner många som har opererat sig på strandkliniken och ingen har sagt nåt dåligt.

Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg Sök i det här ämnet
Sök i det här ämnet:

Avancerad sökning
Visningsalternativ

Regler för att posta
You may post new threads
You may post replies