|
|||||||
| Bröstförstoring Förstoring av bysten med implantat. |
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Member
Reg.datum: Feb 2010
|
Hallå tjejer. Är alldeles ny här och har en massa frågor som jag så gärna skulle vilja få hjälp med
![]() Jag ska på konsultation hos Örjan Gribbe/Proforma clinic på fredag och har så klart en massa frågor till han, men vet att tiden går så fort när man är där, så tänkte om några kunde bli besvarade redan här. Så här kommer dom... 1.Vad för antibiotika äter man efter Op? 2.Får man någon tablett mot illamående innan Op? 3.Har läst lite dåligt om PIP, är mentor eller nåt annat implantat bättre? 4.Ingår återbesöken i kostnaden på Proforma clinic? 5.Hur vanligt är det med komplikationer i form av kapselbildning, rippling osv? 6.Betalar proforma för ev. komplikationer som uppkommer? 7.Får man en sportbh av proforma eller köper man de själv, för de är väl de man ska ha på sig efter en Op? Är de nån som har tid för att svara på dessa frågor är jag dig evigt tacksam
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Member
|
Citat:
Fråga 2, Man får tablett för illamående före op. men be sköterskan om det om du tror att du kan vara känslig. 3, PIP är inte ett sämre implantat men alla sköts ju olika. Så lyssna på din läkare. Ska tex. inte masseras osv. 4, Två stycken återbesök ingår om jag förstått det rätt ![]() 6, För 3000 kr får du en kapselförsäkring i alla fall i övriga fall vet jag inte. 7, Man får en sport-bh efter op. men det rekomenderas ju alltid att köpa en bättre med mer stöd efter en tid. Hoppas du blivit lite klokare av detta. Men fråga på på konsultationen. Lycka till
|
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Member
|
Ja jag har jätte lätt för att må illa, så en sån tablett vill jag allt ha ;-)
Tack så mycket för dina svar, jätte gulligt ![]() Lycka till själv med din Operation. När är de dags? Hade vart kul o veta hur de gick.. Ha de gott.
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:49.

Linjär visning